Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För 26 dollar får man
moisture, dry matter, digestible energy, crude protein, estimated lysine, acid detergent fiber, neutral detergent fiber, lignin, Ethanol Soluble Carbohydrates (ESC), Water Soluble Carbohydrates (WSC), starch, non fiber carbohydrates (NFC), fat, ash, calcium, phosphorus, magnesium, potassium, sodium, iron, zinc, copper, manganese, molybdenum.
Det tillkommer frakt och ev avgifter för banköverföring. Min analys har gått på ca 400 kr, så man får onekligen mer för pengarna
Jag skickar till ett lab i USA, ger grymt mycket mer för pengarna. Det är dock lite bökigt med betalningen och provsvaren blir "på amerikanska".
Har inte fått svar än vilket börjar irritera mig.
moistuere,dry matter,digestible energy, crude protein,estimated lycin, calcium , phosphorus, magnesium, magnesium,zinc, copper får man ju härhemma med?
vad använder du resten till? Nyfiken!
Jag har aldrig haft några problem med Equi-analytical. Svar brukar komma 7-9 dagar efter man postat höprovet i Sverige.
Om du vill ha energi- och proteinvärdena omräknade till “svenska värden” så kan jag hjälpa dig med detta. Skicka ett personligt meddelande till mig i så fall.