Var hitta LB:3 2003

tott

Trådstartare
Ska kanske starta LB:3 2003 nästa helg men hittar inte programmet någonstans. Kan någon hjälpa mig? Vill INTE ha det i bilder (ridvägar) utan i ren text.

Sv: Var hitta LB:3 2003

Du kanske ska höra med arrangören om de inte menar LB:3 2007, eftersom det är den senaste versionen. Om de som skriver propparna bara kopierar en gammal är det lätt att man glömmer ändra. Om det är den nyare versionen, så finns den på förbundets hemsida.

Om det nu skulle vara det gamla programmet de menar så hör med arrangörsklubben om du inte kan få en kopia på det!

I TR står det "Mom 208
De olika dressyrprogrammen fastställs av Ridsportförbundet från period till period.
Endast gällande program får användas."

Så hör med tävlingsarrangören om de inte bara skrivit fel i proppen.

Alldeles säker på att jag skrivit rätt program. Det är ett gammalt program som inte används mera.

Alldeles säker på att jag skrivit rätt program. Det är ett gammalt program som inte används mera.

Fast det får man ju inte använda? Vad är det för en tävling? Om det är en klubbtävling som använder egna program som inte finns längre får dom ju se till att skicka ut kopior till deltagarna, hur hade dom annars tänkt att folk ska kunna lära sig programmet?

Helt klart har dom skrivit fel program, det händer faktiskt emellanåt att dom gör det.

Det ÄR LB:3 2003!!
De som får proppen hemskickad per mail får också programmen, men jag hör inte till dem, så jag får ta reda på på annat sätt.

då får du be klubben att skicka dig programmet eller skriva av det själv från stallbackens bilder för det är bara på www.ridsport.se som programmen får lov att ligga uppskrivena och där finns bara de som är aktuella

De som får proppen hemskickad per mail får också programmen, men jag hör inte till dem, så jag får ta reda på på annat sätt.

Haha

Jag fattar bara inte varför man inte kan använda ett aktuellt program?

Man kanske har massa gamla upptryckta dressyrprotokoll liggandes och inte vill kasta dom :idea:

Tror dom låg i buntar om 50 st som man beställde från förbundet (dyrt var det också) jag slängde massor när vi rensade ut klubben förråd :angel:

Be att du får det mailat du också då? Om de nu ska använda ett gammalt program så får de ju se till att alla har tillgång till det?

Du har PM förresten...

Senast ändrad:

Liknande trådar

Dressyr Nästa helg ska jag tävla RM/DM för lektionsryttare i dressyr. Det ska bli jättekul såklart! I propositionen står det att det är...
Svar
8
· Visningar
1 182
Senast: Sirap
·
Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
662
Senast: Snurrfia
·
Övr. Barn Jag är en 34-åring invandrare som har separerat sig från sin partner nyss. Jag känner att jag vill skaffa barn, helst i Sverige, för att...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 180
Senast: gammalek
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 302
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar