Vanvårdad ponny måste avlivas

Sv: Vanvårdad ponny måste avlivas

Enligt mig borde man införa "körkort" för alla typer av djur! Dyrt för staten, ja. Krångligt för folk som vill skaffa djur, ja. Men det skulle avskräcka oseriösa och okapabla till att skaffa djur. Usch vad arg man blir!!!
 
Sv: Vanvårdad ponny måste avlivas

Jag förstår inte människor som kan behandla djur så illa?:mad: Jag tycker det är sorligt när folk trampar på insekter. Som inte har sådan stor hjärnkapasiletet. MEN ATT MISSSKÖTA ETT DJUR SOM EN HÄST?!?!?!? Man börjar undra vart världen är påväg?!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter En vanvårdad shetlandsponny var i så dåligt skick att den måste avlivas. Den 64-årige ägaren har åtalats för djurplågeri.... Källa /...
Svar
0
· Visningar
1 027
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Ridsport) En 80-årig hästägare utanför Trollhättan, som inte har skött hovarna på en shetlandsponny under lång tid, har fått en vecka...
Svar
1
· Visningar
773
Senast: Inka-90
·
  • Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Plönninge brukar bjuda på fina förutsättningar för goda prestationer. Så även den 30 augusti när det åter var...
Svar
0
· Visningar
735
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Så här långt har 24 fälttävlanshästar testats. Alla provsvaren har varit negativa...
Svar
0
· Visningar
729
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp