"vanlig" leende smiley?

R

Revontuli

Går det att fixa? Någon som ler lite mer... Diskret än denna: :)
Det ser så väldigt glad ut.

Sv: "vanlig" leende smiley?

Du får kanske börja använda smiley-siter och klippa in de som bilder? Som den här t ex:
smile.gif

ullo skrev:
Du får kanske börja använda smiley-siter och klippa in de som bilder? Som den här t ex:
smile.gif
Den tycker jag vore jättebra att ha.

Jag lovar att fundera på detta och troligen fixa det nästa gång jag ändrar något bland smilisarna.

Och sen den inte ledsna :confused: smileyn... Man är inte alltid ledsen för att man undrar! :)

Och sen den inte ledsna :confused: smileyn... Man är inte alltid ledsen för att man undrar! :)

Men den där är inte ledsen, den funderar ju! Jag tycker inte den ser ledsen ut iallafall ^^

snabbt i förbifarten (hinner inte leta upp objektet);
det finns väl en smiley som skakar på huvet och ser gulligt förvirrad ut? Har för mig att jag sett den på ngt forum (EZboard?).

Silverstol skrev:
Men den där är inte ledsen, den funderar ju! Jag tycker inte den ser ledsen ut iallafall ^^
Det ser ju jätte ledsen ut! Nä, en som denna :idea: fast med ett frågetecken:D

lånar.

jag saknar en rädd/nervös smiley..

*knapplån*

Jag tycker inte heller att :confused: ser ledsen ut. Bara lite hjälplöst förvirrad. Och det är väl det den ska visa?

För övrigt gillar jag Bukes smileys. De är inte så fula och "tunna" som så många smileys har en tendens att vara. *spysmiley* ;) Sen gillar jag att de flesta går i samma färg. Det är "Buke", liksom! :)

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
Anläggning Behöver lite input, vi har lösdrift. Resten av hagen är fin och dom har väldigt mycket yta. Men vid ingången och foderplatsen har vi nu...
Svar
19
· Visningar
1 266
Senast: EZMK
·
Kläder & Bli fin Jag behöver tips på en snygg och bra regnkappa. En att ha till och från jobbet, när man går på stan m m. Främsta kravet är att den är...
Svar
7
· Visningar
571
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama