N

ninjo

Hej.
Har en valp av större ras. Han är 11 veckor och vill inte äta. Någon som har något tips. Börjar bli orolig.

Sv: valp

på hur länge har han inte ätit?
Får han samma foder som hos uppfödaren?

Du kan ju alltid ringa ett djursjukhus och fråga direkt eller om hunden är försäkrad i Agria så ring Agrias telefonveterinär (se www.agria.se och gå in under "veterinär") för råd.

pappas tjejs hund hade samma problem.. och hon (hunden) hade inflamation i halsen som gjorde att hon inte kunde äta..

Hur ofta får äter valpen?
Ofta får valapr mat 3-4 gånger om dagen kanske kan du minska ned de till 2 gånger morgon-kväll så att han hinner bli hungrig.
Börjar inte mixa med annat foder eller så de är mitt råd.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Vi har en valp här på 4+ veckor som har lite problem med blötlagt foder, vi försöker ge han några kulor om dagen av maten vi har...
Svar
18
· Visningar
1 098
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 268
Senast: Kajsalisa
·
Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 488
Senast: Puffindog
·
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 278
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka