Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är det nog inte bara jag som går i väntans tider för en ny familjemedlem 2012, så jag tycker vi ska ha en tråd där vi kan berätta om våra telningar, förväntan och allt som hör valpköpet till. Vilka fler skaffar valp nästa år?
Klart du kan vara med. Om du inte nämner att det är 2011 du köper valpen kan vi andra inbilla oss att det snart är dags för oss också Vad är det för hund du ska ha?
Härligt att ni också vågar igen. Vi köpte ju också hund i våras, men har bestämt oss för att vi måste ha hund igen. Men väntan är lång! När planerar ni för valpen- juni/juli/augusti?
Jag har bara en fundering, det är så att jag läste i en annan tråd, på ett annat forum, om en tjej som ställt sig i kö på inte mindre än 6 kullar! För att vara säker på att få tag i en valp. Och på de som svarade lät det ju nästan som det var det enda sättet att få en valp också. Några tikar kommer gå tomma, och så kommer hon bli 'bortvald' som köpare på några kullar, så ska hon ha en valp så ja, då är det helt klart klokt att ställa sig i kö på så många kullar som möjligt.
Så jag blir osäker, ska man göra så? Jag kan inte låta bli att känna, att vore jag uppfödare, och fick höra att min köpare ställt sig i kö hos sex andra uppfödare, så känns det inte som att köparen är så värst intresserad av just min kull? Men som uppfödare eller mer insatt kanske man resonerar annorlunda?