Vogue
Trådstartare
Jag har läst mycket om träpellets och eftersom att det verkar vara helt okej för hästarna () och väldigt många är nöjda så skulle jag vilja testa det till min donna!
Hon har stått på torv, halm & vanligt spån och jag tycker bara att det blir en kiss sörja till slut, hur noga jag än är! Spelar ingen roll om hon har bädd eller inte och jag är PETNOGA! med mockningen.
Pissmärr..
Och eftersom att det verkar råda 50/50 när det kommer till om halmpellets är bra eller ej så skippar jag det och testar träpellets istället, där övervägande verkar vara nöjda!
Men nu till frågan då, vart ska man köpa? Jag fick nys om att några använder sig av:
Bauhaus pellets, 8mm (ren naturprodukt, inga konstiga medel i!)
Pallpris, 52 säckar: 1 921.40kr (37,40kr/säck)
Tyckte att det verkade jättebilligt?
Någon, vad tycker ni, ska man testa?
Hon har stått på torv, halm & vanligt spån och jag tycker bara att det blir en kiss sörja till slut, hur noga jag än är! Spelar ingen roll om hon har bädd eller inte och jag är PETNOGA! med mockningen.
Pissmärr..
Och eftersom att det verkar råda 50/50 när det kommer till om halmpellets är bra eller ej så skippar jag det och testar träpellets istället, där övervägande verkar vara nöjda!
Men nu till frågan då, vart ska man köpa? Jag fick nys om att några använder sig av:
Bauhaus pellets, 8mm (ren naturprodukt, inga konstiga medel i!)
Pallpris, 52 säckar: 1 921.40kr (37,40kr/säck)
Tyckte att det verkade jättebilligt?
Någon, vad tycker ni, ska man testa?