Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Funderar på beställa denna vagn i framtiden när russet är gammal nog för att köras in (om de nu gör vagnen stor nog) Vad tror ni om den, jag har ingen erfarenhet utav trävagnar men tycker de är så mycket snyggare än de vanliga
Oj, den ser ju väldigt fin ut, det håller jag med om
Men är det svängeln som sitter uppe på kanten i framkant på vagnen? Isf tycker jag att den sitter tokigt placerad, hur skall man få till en draglinje som inte är bruten med svängeln placerad så högt?
Det är svänglen som sitter där uppe, det gör den på alla miniatyrvagnar (som detta egentligen är). Vet inte om det har med att bröstorna är så pass smalare på deras selar för med svänglen där så blir det en raklinje från brösta till svängel, hade den suttit lägre hade det nog blivit mer punkttryck på hästen utav bröstan.
MaRomer: Hade tänkt den som tävlingsvagn i dressyr och precision, om en nu görs så pass stor,på sidan står det bara upp till 109 i mkh typ
Ok, på så vis
Jag har ju ingen egen erfarenhet av dessa små & smäckra ponnys, trodde inte att det var ngn skillnad i anspänning annat än att allting var mkt mindre
Såg länken du skickade, jätte fin men självklart är mina emellan i storlek, russet kommer bli runt 125 och största minisen runt 85. Annars hade det varit så mycket enklare att köpa från sverige än beställa från usa. Men kan ju fråga var den är köpt ifrån iaf
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Hundträning Vad har ni för koppel/lina när ni går och springer? Jag har just nu ett billigare koppel med expander men tycker den är lite slapp. Till...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.