Vad skulle ni ha valt?

F

froggy

vad skulle ni ha valt till ett varmblod med hög manke,kort rygg,(lite mindre häst). Och sadeln kommer användas till ridning ut i skog och mark och på banan.

Sv: Vad skulle ni ha valt?

En sadel av god kvalitét som passar hästen är väl lämpligt?;) Finns bra sorter begagnade...

Sv: Vad skulle ni ha valt?

Det beror ju fortfarande på hästen samt vilken inriktning du själv vill rida. Lämpligen, hör med några av de kända butikerna och så förklarar dom hur du ska gå tillväga får att få en hint om vad som kan passa din häst. Här på forumet är det väldigt svårt...

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 200
Körning En av mina vänners dotter ska gifta sig i sommar och de ska åka häst och vagn hem från kyrkan. Hennes gamla ponnytravare ska dra min...
Svar
10
· Visningar
1 210
Senast: ameo
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 178
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka