Vad ska man ge till hästtokig tjej, som fyller tio?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vad ska man ge till hästtokig tjej, som fyller tio?

Köp ett träns, det behöver man alltid till nya ponnyer, eller schabrak, benskydd, grimma etc... det är ju världens roligaste att få köpa prylar i ridsportbutiken till ett födelsedagsbarn! :bump:
 
Sv: Vad ska man ge till hästtokig tjej, som fyller tio?

En prenumeration på en hästtidning?
 
Sv: Vad ska man ge till hästtokig tjej, som fyller tio?

En dagbok för henne och hästen
Namnskylt där hennes namn står som ägare ;)
 
Sv: Vad ska man ge till hästtokig tjej, som fyller tio?

Det vart ett ländtäcke i fleece. I lila, med motiv :D Jättefint!

Borstar och dylikt ät tydligen redan införskaffat. Tänkte först köpa ett presentkort, men det är ju roligare att få ett riktigt paket ju, och detta var verkligen hon :D
 
Sv: Vad ska man ge till hästtokig tjej, som fyller tio?

Ja, jag tror det. Det är någonstans emellan gulligt och rejält :D Jag tyckte det var fint iaf :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 523
Senast: Modest
·
Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 778
Senast: Milosari
·
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 561
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 420
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Ridskoleryttare
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp