cili
Trådstartare
Vaknade idag och såg massa blodfläckar på hela golvet. Tog upp katten, synade henne noga - inga sår någonstans. när jag satte ner henne upptäckte jag att hela mitt finger var rött. Så jag vände på fröken katt (fast inte så brutalt som det där lät..) och såg bloddroppar runt slidöppningen. Hon har nu slutat blöda och jag har pratat med vet som sa att jag skulle ringa igen om hon visade onormala symptom, men dum som jag är glömde jag ju att fråga VAD jag ska kolla på.
Visst känner jag min katt, och vet hur hon beter sig. Och på just beteendet märker jag ju förändringar fort.
Hon äter normalt, dricker normalt, hoppar upp ur sin sovstol när man kommer med godispåsen...
Men finns det något mer jag kan hålla koll på?
Ska hämta termometern och tempa, men hur tempar man en katt? och ungefär vad brukar dom ha för temp? (katten i fråga är ett och ett halvt år gammal).
Min sambo var inne på att hon kunde fått missfall, men jag hittar inga utdrivna foster någonstans.
En sak är säker i alla fall: idag SKA kastreringen bokas.
Visst känner jag min katt, och vet hur hon beter sig. Och på just beteendet märker jag ju förändringar fort.
Hon äter normalt, dricker normalt, hoppar upp ur sin sovstol när man kommer med godispåsen...
Men finns det något mer jag kan hålla koll på?
Ska hämta termometern och tempa, men hur tempar man en katt? och ungefär vad brukar dom ha för temp? (katten i fråga är ett och ett halvt år gammal).
Min sambo var inne på att hon kunde fått missfall, men jag hittar inga utdrivna foster någonstans.
En sak är säker i alla fall: idag SKA kastreringen bokas.