Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Här är det minsann lika varmt och jävligt som förra veckan Det innebär drygt 30 grader ute och ungefär detsamma inne på jobbet, utan någon form av ventilation. (Malmö)
Vi har väldigt knepigt väder tycker jag Tre kvällar i rad har det åskat, ena kvällen bara åska, andra kvällen åska med ösregn och blåst och igår något som lät som hagel och åska. Att temperaturen sjunker från 30-32 grader till 20-25 var dock härligt Idag ser det soligt ut men har inte varit ute ännu. Får se om det är lika varmt som i helgen när man inte behövde röra sig för att bli svettig utan ens blotta existens räckte för att det skulle rinna av en
Idag var nog den varmaste dagen vi haft hittills. 30 grader och VÄLDIGT fuktigt. Det sägs att vi ska får regn och åska imorgon - vi får väl se. Överlag har jag varit glad för det fina vädret dock !
Kan konstatera att ja det var ganska varmt idag med, hur många grader har jag ingen aning om. Dock höll jag på att dö värmeslagsdöden på bussen hem som tydligen inte hade AC, vanligtvis har bussarna här det, tack och lov!
I morgon visar vädersidan 20 grader kl 06 och vid 12-18 blir det 28 grader som mot natten blir 26 grader. En svettig dag på ingång
Kläder & Bli fin
Av olika anledningar så behöver jag ha ett par väldigt svala underställsbyxor för att få en lite fräschare känsla under ett par mycket...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.