vad har ni för väder?

Mirre

Trådstartare
(Jag har tråkigt :p)

Här är det åska och regn nu, blåser till och från.
Bara 19 grader ute nu, hur skönt som helst när det varit över 30 i flera dgr

Här är det, efter veckor med +30, ÄNTLIGEN lite mulet och svalare (+25). Enligt vädret ska det regna och åska i eftermiddag.

Igår kväll åskade de och hällregnade i flera timmar idag tittar solen fram men inte jätte varmt så de är skönt :D

Här är det minsann lika varmt och jävligt som förra veckan :banghead: Det innebär drygt 30 grader ute och ungefär detsamma inne på jobbet, utan någon form av ventilation. (Malmö)

Vi har väldigt knepigt väder tycker jag :p Tre kvällar i rad har det åskat, ena kvällen bara åska, andra kvällen åska med ösregn och blåst och igår något som lät som hagel och åska. Att temperaturen sjunker från 30-32 grader till 20-25 var dock härligt :D Idag ser det soligt ut men har inte varit ute ännu. Får se om det är lika varmt som i helgen när man inte behövde röra sig för att bli svettig utan ens blotta existens räckte för att det skulle rinna av en :p

Idag var nog den varmaste dagen vi haft hittills. 30 grader och VÄLDIGT fuktigt. Det sägs att vi ska får regn och åska imorgon - vi får väl se. Överlag har jag varit glad för det fina vädret dock :)!

Kan konstatera att ja det var ganska varmt idag med, hur många grader har jag ingen aning om. Dock höll jag på att dö värmeslagsdöden på bussen hem som tydligen inte hade AC, vanligtvis har bussarna här det, tack och lov!

I morgon visar vädersidan 20 grader kl 06 och vid 12-18 blir det 28 grader som mot natten blir 26 grader. En svettig dag på ingång ;)

22 grader fortfarande. 28 på dagen. Kom typ tre droppar regn i förmiddags, det är allt som kommit på över en vecka.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Av olika anledningar så behöver jag ha ett par väldigt svala underställsbyxor för att få en lite fräschare känsla under ett par mycket...
2
Svar
31
· Visningar
1 376
Senast: Account
·
Samhälle Ponera att en person försvinner i området där du bor. Kan du tänka dig att hjälpa till att söka efter personen ? Jag tänker organiserade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 632
Senast: co-SMAD4
·
Fritid Vi ska köpa en ny högtalare till en förening jag är med i. Högtalaren ska användas på ponnyutställningar och liknande arrangemang, både...
Svar
7
· Visningar
402
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Detta är verkligen den värsta och längsta så kallade vintern jag någonsin har varit med om. Det har regnat och blåst konstant sedan i...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 781
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar