När nu ponnybarnen och även ponnyerna börjat bli för gamla och några t o m flyttat hemifrån blir ju livet lite annorlunda. När jag tidigt i morse gjorde ordning en termos med kaffe att ha med på dagens tävling insåg jag att denna sysselsättning kanske snart är ett minne blott.
Så som rubriken lyder - vad har man en termos till när man inte åker på ponnytävlingar? Undrar även vad man skall med följande typiska ponnymamma-attribut till när det inte längre finns några (små) ponnybarn:
(Om denna tråd ligger fel får moderator flytta den, känner mig väldigt förvirrad, är man fortfarande förälder eller hästmänniska eller är man bara "senior"?)
Så som rubriken lyder - vad har man en termos till när man inte åker på ponnytävlingar? Undrar även vad man skall med följande typiska ponnymamma-attribut till när det inte längre finns några (små) ponnybarn:
- Långkalsonger, mössa och vantar i maj/september
- Bullar
- Rester av gårdagens middag i matlåda
- Urvuxna ponnyer
- Kameror
- Campingstolar
- Nerver
- Sist men inte minst; tidiga söndagsmorgnar - vad gör man med dem?
(Om denna tråd ligger fel får moderator flytta den, känner mig väldigt förvirrad, är man fortfarande förälder eller hästmänniska eller är man bara "senior"?)