Vad har hänt med buke?

T

Tjalfe

Här ovanför nu när jag skriver den här tråden stårt det "Bukefalos > Om bukefalos > Bukefalos-hjälp > Posta ny tråd". Förut när jag tryckte på "bukefalos" som står först kom jag till en sida där alla forumen fanns samlade på samma ställe. Väldigt smidigt när man vill gå från ett ställe till ett annat. Men nu är den sidan borta:eek: har förstått att man kan gå in på "hästforum" på första sidan, men där ligger ju bara häst-forumen. Vart hittar man dom andra? som te.x ungdom, hund och katt?

Sv: Vad har hänt med buke?

Nu har jag hittat det, men jag tycker att det var bättre som det var förut.

Sv: Vad har hänt med buke?

Det är lite fler forum nu, så menyn skulle bli VÄLDIGT lång om alla forum var uppräknade...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 556
Senast: Tilly_85
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 132
Senast: Raderad medlem 149639
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 697
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 923
Senast: Nahar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama