Vad händer om man blandar!!

B

Buffalo_brud

Vad händer om man blandar två mineralsorter: krafft vit+krafft blå?

Svarav FORT! :bow:
 
Sv: Vad händer om man blandar!!

Vad skulle kunna hända, en kemisk reaktion som slutar med en explosion? :)
 
Sv: Vad händer om man blandar!!

Ja, säg det...ev blir det endera överskott på något (eller inte) eller kanske fel kvoter. I vilket syfte handlar det om ? Vill du blanda eller vad ?
 
Sv: Vad händer om man blandar!!

Jag och en annan i stallet skulle dela på våra mineraler och vi hällde bara över min säck i hennes tunna med mineraler i. Och jag har ingen aning om hon har samma sort *borde kollat*

men till saken: Om dom ligger ovanpå varandra...alltså att längst ner är en sort och över är en. Då blir det väl inte blandning?

Det är inte säkert att det är en "blandning" men om det är det...vilka blir följderna?
 
Sv: Vad händer om man blandar!!

Förutom att ni har dålig koll på vad ni ger i mineralväg så händer det garanterat ingenting som inte skulle skett om ni förvarat dem var för sig. Det är ungefär samma "skit" oavsett märke.
 

Liknande trådar

Foder & Strö Jag brukar ge mina kallblod Krafft miner original under sommarhalvåret eftersom de äter det utan någonting annat till, men jag skulle...
Svar
11
· Visningar
1 034
Senast: CaisaCax
·
Foder & Strö Hej! Efter en tid i sjukhage har min häst tyvärr tappat en del i hull (varit lite stressad och då ätit dåligt) och behöver få upp henne...
Svar
12
· Visningar
1 127
Senast: Anna-Bella
·
Övr. Hund Husky finns ju i en hel del olika färger och teckningar. Vit, svart, svart-vit, brun, brun-vit, viltfärgad, tror jag det heter, grå...
2
Svar
24
· Visningar
1 744
Senast: geting
·
IT & mobiler Vet inte vad som hände, men jag lyckades precis ändra bakgrundsfärgen från vit till svart på google sökrutan på mobilen och hela...
Svar
4
· Visningar
351
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp