Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i trädgården med ett glas vitt vin och lite ostbågar och andas ut efter ännu en intensiv, men ganska trevlig, dag. Ska snart gå in och svänga ihop en trevlig laxpasta till middag, men först ska jag blunda en stund och bara lyssna på fåglarna. Är så fantastiskt glad och lättad att våren/försommaren äntligen hittat hit :heart
 
Fantastisk vandring, massor av skratt, långa pauser för fika och prat. Sååå gott för själen! 🙌🏻❤️ vi har redan börjat planera nästa tur, så har verkligen något att se fram emot. 😍

Helgbesöket har kommit och sonen är helt överlycklig, blev helt tårögd av att se honom så genuint överlycklig. 🥹 Mitt hjärta. ♥️
 
Väntar på att en portion fiskpudding ska svalna lite så jag kan äta den. Funderar på vad jag ska se på ikväll. Tycker Viaplay eller vad annars har så tråkigt att titta på, vad det är jag saknar i dagens filmer och serier vet jag inte ens. Har startat två filmer i veckan men inte sett färdig någon av dem. Håller på med döingserien och är på säsong 4, men vet ju vad som händer och just nu är det ett tråkigt avsnitt.... blir trött på mig själv alltså!
 
Varit på Sandvikengården idag. Det är EFS kurs och konferansgård. Tagit bort en rutten rabattkant och ersatt den och rensat en stor rabatt som var full i kvickrot. Ätit gott i gott sällskap. Tagit med mig soppa som blev över till ett äldre par som jag känner. Och nu ska jag laga några varm vantar o strumpor och lägga undan dom till nästa vinter. Fröken Vessla 😺 är så snäll att hon får ligga i knäet under tiden, hon lämnar garnet ifred.
 
Lagt mig för att sova i huset i Bergen.
Kollegan (som kommer härifrån) är en perfekt guide, imorgon börjar sightseeingen på riktigt!

Hon pratade mig igenom hela flygresan (ehm, och höll mig i handen) och ikväll har vi ätit god mat och tittat på semifinalen till eurovision!
 
Jag har i dag kommit fram till att jag nog ar mogen att byta job. Chefen har nu ifragasatt min itegritet 3 ganger ... forutom allt annat dumt han hittat pa det har aret. Kanske dags att ga tillbaka till skolan igen ... Vi far se vad jag gor, men nagot maste goras for det ar inte kul langre.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 406
Senast: hundtant
·
Fritid Min syster fyller jämnt. Vi andra systrar funderar på att ge henne antingen spa och övernattning eller övernattning och en bra middag...
Svar
8
· Visningar
561
Senast: Fille
·
  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 081
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Jag försöker undvika hemleverans (och är därför inte van vid hur det funkar) men nu har jag beställt en så pass stor sak att det inte...
Svar
4
· Visningar
430
Senast: Silver Girl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp