Vad är detta för sadel?

Ganti

Trådstartare
Finns det någon som kan se vad detta är för islandssadel?
1310048652_resized.jpg

1310048654_resized.jpg

Beklagar dåliga bilder

Sv: Vad är detta för sadel?

Det står Anna & Friffi på den men jag hittar den inte någonstans på webben...

Har en kompis som hade en Anna och Fiffi sadel, men kan inte komma ihåg vem hon sa var återförsäljare. Det är iaf ett märke och inte modell om jag fortstod det rätt.

Kan inte hjälpa dig med vad det är för sadel men tycker den ser lång ut och väldigt rak ?

Det är ju just en Anna & Friffisadel, av Anna Valdimarsdottir och Friffi Hilmarsson,
Är väl typ en Hilbar/topreiterkopia som nog inte riktigt slog här i Sverige iafll. Söker man kan man hitta lite begagnade utomlands.

Det är ju just en Anna & Friffisadel, av Anna Valdimarsdottir och Friffi Hilmarsson,
Är väl typ en Hilbar/topreiterkopia som nog inte riktigt slog här i Sverige iafll. Söker man kan man hitta lite begagnade utomlands.

Vet du vad för pris sadeln ligger på?

Vad jag kan hitta ligger väl nypris någonstans runt dryga 10.000. Begagnat med några år på nacken men i bra skick runt 5!

Liknande trådar

Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
733
Senast: Ajda
·
Islandshäst Jag funderar på att ev börja testa på islandshäst-ridning. Har mest ridit d-ponny på senare år. Har en hel hög blandade frågor.🙂Vad är...
Svar
16
· Visningar
1 664
Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
228
Senast: Roheryn
·
Utrustning Är det någon som har koll på Källqvists Genesis sadel med utbytbart koppjärn -->allround mot hopp skulle jag gissa att det är? Är det en...
Svar
7
· Visningar
622

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka