Vad är det för fel på påsen

Pluto Nebulon

Trådstartare

Nu är det så att jag har en 19 årig varmblods hingst:banana:
Jag har skrivit om honom här förut pga vanvård:cry:

Nu är det så att hans pungpåse eller va det heter:rofl: är stor som en handboll det ser ut som att båda testiklarna ligger i en o samma sida lite svårt att beskriva men ägaren sa att han vart bi stucken i somras så jag tänkte ej mer på detta än att jag kände på påsen idag och den vart stenhård, :confused:

Ska kontakta vet imorrn men undrar om nån av er vet va som kan ha hänt med honom. Tacksam för svar:bow: :bow:

Sv: Vad är det för fel på påsen

usch, stackaren. hur har det gått med honom? vad sa veterinären?

Ringde Vet på Mantorps kliniken, och hon sa att det kunde va inflammation efter en spark i somras el brosk el nåt med att tarmarna hade trillat ner men då skulle han ha fått akuta kolik symtom. Eller det jag misstänkte en tumör av något slag :cry:

Ska åka och kolla upp honom så de får bukt med detta problem, tycker att han har lidit tillräkligt i detta liv:crazy:

usch då. men hoppas att du får reda på vad det bero på snart, så att han blir bra igen.

Liknande trådar

V
Hästmänniskan Hej! Jag har ett problem som jag inte vet hur jag ska lösa och vänder mig därför till er. Vill gärna vara anonym och skriver därför...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
11 150
Senast: ebba85
·
Träning Nu är det så att jag har en 19 årig varmblods hingst Jag har skrivit om honom här förut pga vanvård Nu är det så att hans pungpåse...
Svar
5
· Visningar
1 054
S
Träning hej! måste bara få skriva av mig lite. det är så att jag letat medryttarhäst i nästan ett år nu men inte hittat någon som riktigt...
Svar
2
· Visningar
753

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka