B
Bopplan
Jag ger min Nutro choice, jag var i djur affären och blev rekomenderad det eftersom det ska vara ett högt kött innehåll i det till skillnad från vissa andra foder. Någon annan som ger samma eller har innehållsförteckningen? (jag har kastat påsen men vill jätte gärna veta)
jag läste på en burk friskies våtfoder här om dagen, och i den är 8% av innehållet köt och animaliska biprodukter (alltså har man ingen aning om hur mycket av de 8% som är rent kött) Då undrar jag vad det är i dom resterande 92% ?!? Det kan ju vara vad f*n som helst!
Vad ger vi våra hundar egentligen? Är det någon som vet vilket foder som ska vara bäst, eller rättare sagt vilket foder det är minst skit i..?
Nu förstår jag verkligen er som gör egen hundmat. Verkar vara det smartaste
jag läste på en burk friskies våtfoder här om dagen, och i den är 8% av innehållet köt och animaliska biprodukter (alltså har man ingen aning om hur mycket av de 8% som är rent kött) Då undrar jag vad det är i dom resterande 92% ?!? Det kan ju vara vad f*n som helst!
Vad ger vi våra hundar egentligen? Är det någon som vet vilket foder som ska vara bäst, eller rättare sagt vilket foder det är minst skit i..?
Nu förstår jag verkligen er som gör egen hundmat. Verkar vara det smartaste