Va 17 har hänt =S

Lorelie

Trådstartare
Det är något knas med min dator...
Jag kan inte logga in någonstans (Buke är jag alltid inloggad på), när jag skulle kolla mejl från skolan fick jag meddelandet: "Invalid or missing cookie(s). Your administrator requires that cookies be used to secure your session. Please contact your administrator if you need further assistance."
Samma sak när jag skulle kolla skolans interna nätverk, kom inte in där. Sen försökte jag logga in på div andra sidor, nä, det går inte. www.hotmail.com fungerar inte alls (funkar för andra, jag har frågat).
Har startat om 2 gånger och stängt av och startat 1 gång, men inget hjälper. Vad är det som hänt?
 
Sv: Va 17 har hänt =S

Verkar som om du har spärrat cookies i din webbläsare...
Vilken webbläsare använder du?
 
Sv: Va 17 har hänt =S

Jag har IE.

Jag funderade på cookiesarna, men hittar inte någon om sånna i iställningarna.


Kom på en sak till. Jag kan inte klistra in smileysar och koder (bild/länk) här på Buke... och det händer INGENTING när jag försöker logga in någonstans
 
Sv: Va 17 har hänt =S

Kom på fler saker...
När jag gick in på www.skaraborgsps.org så är menyerna öppna, och det går inte stänga dem. jag tycks bara kunna klicka på en länk på varje sida...
jag loggas ut från Buke hela tiden, får logga in innan jag skriver inlägg osv.

Är trött på det här nu!
 
Sv: Va 17 har hänt =S

Testa:
  1. Internet-alternativ | Sekretess | Klicka på Standard. (Kolla samtidigt under Platser om sidan du vill in på ligger som Blockera alltid).
  2. Internet-alternativ | Allmänt | Klicka på Ta bort cookies...
  3. Internet-alternativ | Innehåll | Rensa SSL-tillstånd...
 
Sv: Va 17 har hänt =S

Lorelie skrev:
...när jag skulle kolla mejl från skolan fick jag meddelandet: "Invalid or missing cookie(s). Your administrator requires that cookies be used to secure your session. Please contact your administrator if you need further assistance."
Du kanske skulle kontakta administratören som meddelandet säger. ;)
Sen kan du ju blivit angripen av skräp.
Testa ta bort dem kakor som strular under C:\Documents and Settings\#Användarnamn#\Cookies och under C:\Documents and Settings\#Användarnamn#\Lokala inställningar\Temporary Internet Files
 

Liknande trådar

IT & mobiler Har fått detta på min inofficiella mejl :confused: hur personen nu har fått tag på det. Vart anmæler man fanskapet? Mvh Spirit som...
Svar
15
· Visningar
1 492
Senast: LIA
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Barmarksdrag/canicross
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21
  • Årets foderstater

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp