Gammeln

Trådstartare
Vad anser ni om det :confused:. Blir det kanon eller kalkon? Varför inte drämma till med V107 på en gång

Senast ändrad:
Sv: V86

Jezuz, jag som har svårt för att hitta FEM vinnare!!

Oavsett kalkonvarningen så tycker jag att det är bra att de försöker någonting nytt.
Onsdagarna tillhör en av veckans höjdpunkter i o m Vallasändningarna och nu får jag se än fler lopp.:love:

Men hur kommer sändningarna att se ut?
Kommer de att förlänga livesändningen eller kommer man att komprimera och visa tex klipp från de första loppen i efterhand?

Sv: V86

Jezuz, jag som har svårt för att hitta FEM vinnare!!

Oavsett kalkonvarningen så tycker jag att det är bra att de försöker någonting nytt.
Onsdagarna tillhör en av veckans höjdpunkter i o m Vallasändningarna och nu får jag se än fler lopp.:love:

Men hur kommer sändningarna att se ut?
Kommer de att förlänga livesändningen eller kommer man att komprimera och visa tex klipp från de första loppen i efterhand?
Man får se starten så man vet vilka som flyger redan där. Därefter får man nöja sig med att se sista 5. Snabbloppen får man nog se i sin helhet.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
940
Senast: Cattis_E
·
Dressyr Har nån gång sett eller fått för mig att man inte får ha röd rosett inne på banan när man tävlar dressyr. Alltså att man kan ha den på...
Svar
3
· Visningar
660
Senast: Amanda_F
·
Ridning Hej! Jag undrar hur ofta det är optimalt att träna bommar? Har ett sto som jag tränar bommar med en gång i veckan. (Islandshäst )...
Svar
8
· Visningar
689
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
647
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka