V70 Awd eller Xc 70?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Ariane
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 541

Ariane

Trådstartare
Jag letar (fortfarande) bil, har tittat en del på XC70 men nu finns det en fin (av de skickade bilderna att döma) V70 Awd -14 som inte gått så långt till salu alldeles i närheten. (D4 automat).

Vad är egentligen skillnaden förutom att xc är 5-6 cm högre?

Jag får provköra i morgon om jag vill, annars ska den annonseras ut. Är det ens något att fundera på eller är det inget att ha? (drar transport i bland också).

Jag letar (fortfarande) bil, har tittat en del på XC70 men nu finns det en fin (av de skickade bilderna att döma) V70 Awd -14 som inte gått så långt till salu alldeles i närheten. (D4 automat).

Vad är egentligen skillnaden förutom att xc är 5-6 cm högre?

Jag får provköra i morgon om jag vill, annars ska den annonseras ut. Är det ens något att fundera på eller är det inget att ha? (drar transport i bland också).
Har du bilarnas reg.nummer?

Då kan du ju titta på specifikation, skatt, dragvikt och lite sånt. Det kan ju vara intressant.

V70 AWD och XC70 är i princip samma bil, bara utrustning och motoralternativ som skiljer. En D4 är i svagaste laget för att dra släp, bör vara D5/D6 eller T5(bensin) i bilen för att gå bra.

Liknande trådar

Hoppning Poletten har trillat ner hos herrn, hoppning är ungefär det roligaste som finns. So far so good, han har börjat ta tag i hindren själv... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 693
Körning Bättre sent än aldrig? (Jag KAN FORTFARANDE inte logga in på min hemdator ) Motivationen KOM tillbaka dagen innan vi skulle åka till...
Svar
5
· Visningar
1 518
Senast: Cämz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka