blizz
Trådstartare
Min unghund fick för en dryg månad sedan diagnosen uremi, troligen är det ett medfött fel som gjort att hennes njurar nu inte fungerar alls längre. Jag fick veta att hon inte har läng tid kvar, veten talade om allt ifrån en vecka till ett par-tre månader. Än sålänge är hon pigg (inte lika turboladdad som förr dock, samt vilar mer, kissar mer, dricker mer) och fungerar bra på specialfodret samt magmedicinen hon äter. Men man går ju och väntar på försämringen, idag har hon tex kräkts ett par gånger igen.
Är det någon här som har erfarenhet av hundar med samma fel? Hur länge har era hundar hängt med? Hur fort har det gått för er när de börjar bli sämre och det börjar bli dags för dem att somna in?
Dela gärna med er om ni har erfarenheter!
Är så ledsen över min lilla tjej, något sådant här fanns ju liksom inte på kartan...
Är det någon här som har erfarenhet av hundar med samma fel? Hur länge har era hundar hängt med? Hur fort har det gått för er när de börjar bli sämre och det börjar bli dags för dem att somna in?
Dela gärna med er om ni har erfarenheter!
Är så ledsen över min lilla tjej, något sådant här fanns ju liksom inte på kartan...
Senast ändrad: