Ung Jägersro

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare ElisabetBentmar
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 388
Lånar din tråd lite. Har en annan fråga om Ung Jägersro, kansje du vet?

var inne och tittade på deras kursprogram, och där stog det hur många kurstilfällen det var och vilka dagar. Blev lite besviken, skulle gärna gått någon kurs, men då måste man ju bo i närheten. Har dom inte typ några intensivkurs på en vecka eller nåt? Bråttomt också eftersom jag snart blir 18!

Rider på ridskolan (MCR) där Ung Jägersro-kurserna lånar hästar till galoppkurserna och har ponnytravarna uppstallade. Har gått travkursen upp till steg 3 sen hade jag inte tid och slutade, men det har aldrig hänt att de har haft någon intensivkurs tyvärr

Liknande trådar

Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
225
Senast: SaraXX
·
Däggdjur Hej. Två renrasiga ej besläktade Hermeliner fick en kull i dagarna med 3 dödfödda och missbildade ungar. Det var hennes första kull och...
Svar
4
· Visningar
653
Senast: Lyan
·
Övr. Barn Det är lite roligt att jag startade en tråd, skrev inte färdigt i originalinlägget men tråden fick god fart ändå... 😁🙈 Tråd 'Mens'...
Svar
3
· Visningar
577
Senast: pajaztar
·
Hästvård Min ena häst har fått en sårskada och fått Metacam utskrivet av veterinär. Hon har gått på det någon gång tidigare, och det är alltid... 2
Svar
21
· Visningar
2 666

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka