Undulater og allergi...

S

sleepy

Samboeren min er allergisk for det meste. Tester hos legen viser at han også er allergisk for fugl.

Likevel skaffet vi oss undulat :crazy: Og det som er superfint er at dette har gått helt fint!!! :banana: Vi har hatt undulaten et halvt år nå.

Da undulater helst ikke skal holdes alene, vurderer vi å skaffe oss en til. Men hvordan blir dette med eventuell allergi? To undulater blir vel dobbelt så mye allergener, eller? :confused:

Sv: Undulater og allergi...

Så länge du dammsuger varje dag och kanske tom skaffar dig en luftrenare så borde det inte vara några problem.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jeg vet ikke hva som er galt med meg, og jeg trenger å skrive av meg.... kanskje er det noen andre der ute som har hatt lignende...
Svar
18
· Visningar
1 195
Senast: Lobelia
·
Utrustning Jeg har holdt på med häst i mange år, og aldri hatt dette problemet, men med ny tvättmaskin så har shabraken kommit ur tvätten fulle med...
Svar
4
· Visningar
754
Senast: cowgirl81
·
Hästmänniskan Jeg er medrytter 2 dager i uken på en ponni hvor hesteier ikke er mye til stede. Jeg vet ikke hvor mange andre medryttere han har men...
Svar
1
· Visningar
1 230
Senast: mandalaki
·
Övr. Hund Behøver hjelp og synspunkter. Skriver på norsk så blir det minst feil. Jeg og samboeren fikk oss ny hund for 6 år siden, en da 9 mnd...
Svar
4
· Visningar
1 323
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattraser bomba mig med info
  • Målbilder för trubbnosar.