Blueberry555
Trådstartare
Jag har lite frågor ang en häst som jag har haft i 4 mån snart. Hon har en rejäl underhals. Vart väldigt felriden när jag fick henne. Jag har skrittat henne nu i ca 4 mån, rätt ut i skogen, klättrat osv. Men jag får henne inte att slappna av fram, att få henne att söka stöd på bettet o börja komma lite lägre ned med sitt huvud finns inte. Jag tycker att hon har en okay bakbensaktivitet, men direkt jag tar tyglarna, eller går in på volter så får hon problem.
Lite svårt att förklara. Hon är 9 år i år o har aldrig jobbat i en sådan form som ligger nära en bra form, om ni förstår. Alltid gått med huvudet uppe i det blå, och bakkärran har hon glömt hemma i stallet.
Nu har jag hållt på med henne o skrittat i 4 mån, både i skog o i paddock, men vi kommer inte ens i närheten utav att få henne att söka ngt sug i bettet.
Hon är kollad både utav veterinär, tandläkare o en osteopat.
Lite svårt att förklara. Hon är 9 år i år o har aldrig jobbat i en sådan form som ligger nära en bra form, om ni förstår. Alltid gått med huvudet uppe i det blå, och bakkärran har hon glömt hemma i stallet.
Nu har jag hållt på med henne o skrittat i 4 mån, både i skog o i paddock, men vi kommer inte ens i närheten utav att få henne att söka ngt sug i bettet.
Hon är kollad både utav veterinär, tandläkare o en osteopat.