Underbara kissen!

sofflan82

Trådstartare
Måste bara lägga ut denna underbara bild på vår kisse! Är hon inte för underbar? (partisk? inte alls...:angel:)

Sv: Underbara kissen!

Tack så mycket!
Provade på att ta en massa bilder med min nya kamera och fastnade för denna! Det man tyvärr inte riktigt ser när bilden laddades upp är den lilla vita pricken i ena ögat som gör att kissen ser så levande ut. Att en liten vit prick kan göra så mycket för ett foto.

Sv: Underbara kissen!

Nussikan: Tack så mycket!

Startpompe: Det ser verkligen mysigt ut, tyvärr hade hon ju matte nära med en kamera hela tiden... ;)

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
829
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Jag ska åka tåg med katten ca 24 timmar, fyra byten totalt. Någon som gjort det tidigare? Hur löser man det med låda? Katten är van vid...
Svar
3
· Visningar
630
Senast: ufot
·
Övr. Katt Hej! Jag och min familj har nyligen upptäckt tjusningen med fricamping, vi far runt i ett taktält, men har ännu inte varit iväg längre...
Svar
1
· Visningar
421
Senast: gammalek
·
Katthälsa Hej! Har idag vart hos vet. med min 6åriga hona som fick konstaterat kronisk inflammation i gallblåsan och tarmar. Hon fick även...
Svar
9
· Visningar
1 066

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka