Underbara dag!! fd skadad häst

M

Mindra

Äntligen efter tusen tårar och tusenlappar så är hon på G igen. Hoppträning idag med häst som gjorde sig illa förra året och för första gången sedan skadan så var allt bara helt perfekt igen. (Aningen tossig kanske, men hon var lika glad hon för att det kändes bra igen).. Så nu är jag så glad så glad. Hoppas på mer flyt detta år. Ville bara dela med mig av glädjen och kanske puffa lite på ngn som har häst som är skadad nu, att det är såååå värt allt när dem är bra igen ;) .. Ses på tävlingarna alles hoppryttare :banana: (eg är vi fälttävlans fanatiker men får börja med hoppningen åsså kommer vi till ft snart igen)

Sv: Underbara dag!! fd skadad häst

härligt!! :bump:

jag känner igen mej väldigt bra, min häst stog största delen av förra året. men nu har vi börjat hoppa igen (fast inte för tillfället då hon fick en sårskada på andra frambenet förra veckan. men det är bra, och hon är inte halt längre så nu väntar vi bara på att såret ska växa igen) men jag kan oxå säga att det är klart värt att kämpa på, vilken känsla det är när man får rida och hoppa sin egna häst igen :love: :love:

Lycka till med hästen nu, och hoppas du får ett roligt och problemfritt år nu, det är du klart värd :)

Sv: Underbara dag!! fd skadad häst

yepp :D nu hoppas vi på medvind .. hoppas din häst blir bra i sitt sår nu då, men sånt brukar ju vara lugnt så de är säkert snart bra. Lycka till du med :)

Liknande trådar

Hästvård Jag skriver här nu och ber om råd då jag känner att jag behöver hjälp. Jag är ägare till ett 3-årigt engelskt fullblodssto sedan...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
17 319
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 390
Senast: cassiopeja
·
J
Hästvård hej, är så gott som bruten i två delar när det gäller poan, skadan samt försäkringstvist. jag drar hela historien från början. LÅNGT...
Svar
16
· Visningar
6 401
Senast: juliag
·
Hoppning Min vallack, har jag haft sedan slutet av oktober. Han är VÄRLDENS SNÄLLASTE, han älskar att arbeta och är så positiv när man rider ut...
Svar
8
· Visningar
1 891
Senast: Heulwen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka