Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Trump gör succe hos saudierna precis som Arabs got talent
Men vad man vänder kappan efter vinden . Nu plötsligt anser man att han håller successfully speech
Fast just USA och Saudi har väl alltid haft en massa business ihop? De står liksom lite "ovanför" det övriga trasslet? Pengar och affärer smäller rätt högt....
Jag misstänker att hans tal var extremt välplanerat och komponerat för att passa och inte trampa Saudi på tårna. Många pengar som står på spel, liksom. Det var knappast Trumps åsikter om Islam som lyste igenom..... Nu var Islam plötsligt en av de Stora Världsreligionerna, och detta sagt med respekt och vördnad, till skillnad från när han pratar om Muslimer och Islam på hemmaplan... Om NÅGON vänder kappan efter vinden är det väl Mr Trump himself...?
@Jeffery @Lena Furberg
I så fall ÄR han skicklig, han pratade i över en halv timme utan att läsa från ett manus! Jag tror faktiskt han själv åtminstone var med om att utforma talet.
Men ingen kan säga att han är tråkig - en ny Trump varje dag skulle kunna vara hans valspråk
Jag gillar verkligen Trump bara för att han säger vad han tycker och hymlar inte med detta som alla andra. Hope Trump can get one more period in the future@Jeffery @Lena Furberg
I så fall ÄR han skicklig, han pratade i över en halv timme utan att läsa från ett manus! Jag tror faktiskt han själv åtminstone var med om att utforma talet.
Men ingen kan säga att han är tråkig - en ny Trump varje dag skulle kunna vara hans valspråk
Jag hoppas också att Trumps tid i politiken kan sammanfattas i en punkt.Hope Trump can get one more period in the future
Du har rätt, jag missade skärmen som var framför honomTrump laste fran en teleprompter, nagot han ar duktig pa sedan hans Apprentice tid.
Jag gillar verkligen Trump bara för att han säger vad han tycker och hymlar inte med detta som alla andra. Hope Trump can get one more period in the future
Snacka om bottennapp.Som vanligt är du ute och cyklar längs Vintergatan i dina fria fantasier. Nej, andra tycker inte som dig och dina xenofoba vänner och bara vägrar uttala det. Det är ganska tragiskt att tro det, att inte respektera andra människor, åsiktsfrihet och demokrati.
Hope Trump - är det en av Trumps okända döttrar som är nära klimakteriet?
<snip> Det är ganska tragiskt att tro det, att inte respektera andra människor, åsiktsfrihet och demokrati.
Trump - är det en av Trumps okända döttrar som är nära klimakteriet?
Men vad osmaklig du är. Det är ju dina åsikter som är mycket mycket farliga för samhället. En sådan utveckling vill vi inte ha i vårat land iaf.Varför vill du inte acceptera andra människors åsikter och deras åsiktsfrihet i ett demokratiskt samhälleSom vanligt är du ute och cyklar längs Vintergatan i dina fria fantasier. Nej, andra tycker inte som dig och dina xenofoba vänner och bara vägrar uttala det. Det är ganska tragiskt att tro det, att inte respektera andra människor, åsiktsfrihet och demokrati.
Hope Trump - är det en av Trumps okända döttrar som är nära klimakteriet?
Du respekterar alltsa inte asiktsfrihet och demokrati?
Hur menar du att en kommentar om att @Gammeln är ute och fantiserar när han tror att alla egentligen tycker som Trump men inte vågar säga det, är minsta tecken på det du påstår? Det är inte jag som påstår att människor har en annan åsikt än vad de själva hävdar.
Hur lyckas du läsa in det i hans inlägg?Hur menar du att en kommentar om att @Gammeln är ute och fantiserar när han tror att alla egentligen tycker som Trump men inte vågar säga det, är minsta tecken på det du påstår? Det är inte jag som påstår att människor har en annan åsikt än vad de själva hävdar.
Hur lyckas du läsa in det i hans inlägg?
Jag läser att han anser att det är få som vågar säga vad de tycker. Det betyder ju långt ifrån att han anser att alla tycker som Trump.
Nej jag gillar inte Gammelns åsikter men jag tycker du ska fundera på din debatteknik. Att lägga ord i munnen på folk är inte snyggt oavsett vilken sida i en debatt man står på.
Hur lyckas du läsa in det i hans inlägg?
Jag läser att han anser att det är få som vågar säga vad de tycker. Det betyder ju långt ifrån att han anser att alla tycker som Trump.
Nej jag gillar inte Gammelns åsikter men jag tycker du ska fundera på din debatteknik. Att lägga ord i munnen på folk är inte snyggt oavsett vilken sida i en debatt man står på.
Nu läser du återigen in mer än vad som sägs. Saken är inte att folk säger andra saker än det de tycker. Saken är att folk inte säger någonting alls, men tänker desto mer. Du kan väl inte påstå att svenskar i gemen är särskilt duktiga på att säga vad de tycker på möter osv? I så fall har du träffat helt andra personer än jag har.Hela den tesen , att man inte vågar säga vad man tycker , går ut på i högerkretsar på att de flesta egentligen tycker som dem men inte vågar säga det.
Jag tycker att det är bristande respekt för människors åsiktsfrihet att påstå att många egentligen tycker något annat än vad de säger.
Nu läser du återigen in mer än vad som sägs. Saken är inte att folk säger andra saker än det de tycker. Saken är att folk inte säger någonting alls, men tänker desto mer. Du kan väl inte påstå att svenskar i gemen är särskilt duktiga på att säga vad de tycker på möter osv? I så fall har du träffat helt andra personer än jag har.
/Shaggy som suttit i möte efter att hela produktionspersonalen klagat på ett förhållande. Shaggy kollar med alla att de står för det och de lovar att backa upp Shaggy då hon tar upp saken på mötet. Ingen vågade säga ett knyst och Shaggy stod där helt ensam och skulle försvara någon annans problem.
Du läser som vanligt helt fel när många här läser rätt. Så du får ta å skärpa till dig med dina person angrepp på migMen ok, låt @Gammeln förklara vad han menar, om han vill. Jag tror att han precis menade just det - att många andra än Trump säger annat än vad de har för egentliga åsikter.
Jag tolkar inte inlägget alls som du gör, men jag kanske sätter det för mycket i kontext.
Det här är kanske grunden i att jag har svårt för din debatteknik. Du sätter, utan att tala om det, in andra människors inlägg i en kontext som de inte har någon koll på. Det gör det helt omöjligt att föra en vettig debatt. Varför inte diskutera med människan du läser inlägg av och om du vill föra in en kontext så beskriv den. Som det är nu så lägger du in åsikter i människors text som inte finns där.Jag tolkar inte inlägget alls som du gör, men jag kanske sätter det för mycket i kontext.
Du läser som vanligt helt fel när många här läser rätt. Så du får ta å skärpa till dig med dina person angrepp på mig
Det här är kanske grunden i att jag har svårt för din debatteknik. Du sätter, utan att tala om det, in andra människors inlägg i en kontext som de inte har någon koll på. Det gör det helt omöjligt att föra en vettig debatt. Varför inte diskutera med människan du läser inlägg av och om du vill föra in en kontext så beskriv den. Som det är nu så lägger du in åsikter i människors text som inte finns där.