Trött på allt klabbande - samla ihop pengar?

vilse

Trådstartare
Numera tycker jag det ständigt klabbar på buke. Sidan kan inte visas, man kommer inte in övh taget, det går inte att skicka inlägg, det blir dubbelpost trots att man bara klickat en gång osv osv.

Vad är felet? Börjar Gunnars "grejor" bli dåliga? Eller beror det på något Gunnar inte kan rå på?

I skrivande stund har Bukefalos 23 577 medlemmar. Om ca en fjärdedel (5894 st) skulle lägga 10 kr var, skulle vi komma upp i 58940 kr. Det borde väl räcka till en hel del grejor?

Skulle inte Gunnar kunna skapa ett konto där den som vill kan sätta in några kronor för att försöka lösa detta problemet?
Jag, och säkert många med mig, skulle gärna avvara några få kronor denna månaden för att slippa alla dessa avbrott! :)

Sv: Trött på allt klabbande - samla ihop pengar?

Jag har haft jätteproblem nu under kvällen, har inte kommit in och om jag fått upp startsidan så har jag inte kommit vidare. Kommer jag vidare så fastnar sidan o blir bara grön.

GUNNAR!!!!!!!!!!!!!!

Jag skulle gärna bidra med lite pengar till ett snabbare Buke!
Nu ikväll har det varit extremt, och precis som du skriver: Varje person behöver inte lägga mycket pengar för att den totala summan ska bli ganska hög.

Detta har varit uppe för diskussion förut. Söker du så hittar du säkert någon tråd som handlar om det och vad Gunnar svarade på det. Men jag förstår dig.

Såna här problem brukar ofta beror på hög och ökande belastning. Buke är för populärt, helt enkelt.

För nån vecka sen skrev Gunnar i en tråd att han just haft ett dödsfall i familjen. Förmodligen är kapaciteten på Buke inte det viktigaste i hans liv just nu så jag tror att vi får ge oss till tåls. Under tiden kan man ju ägna sig åt att reflektera över sitt Bukeberoende;)

Bukeberoende - VAD är det? :confused: ;)

Jag måste bara säga att jag inte direkt blir irriterad när Buke krånglar, men om vi skulle kunna göra något för att hjälpa till så gör jag gärna det.

Fast det hjälper nog inte om trycket på Buke ökar. Det är sån belastning jag menar. Fler och fler skriver mer och mer.

Att Gunnar haft ett dödsfall i familjen visste jag inte om, däremot vet jag att någon raderat mitt tidigare inlägg i den här tråden och ve den som gjorde det.

*samlar ihop gänget för en hämndaktion*:devil:

Många klagar på ett det går segt osv, inget jag har märkt vilket säkert beror på mina 100 :)

Läs forumreglerna så ser du... Reklam för annat forum fy fy fy...

Läs forumreglerna så ser du... Reklam för annat forum fy fy fy...
Äh, varför ska jag bry mig om just den regeln när jag konstant bryter mot allt vad regler heter och som inte fyller något syfte?:D

det gör det för mig också, men jag försöker stå ut och jag förstår om Gunnar inte prioriterar det här mest just nu, det ska han ju inte behöva göra egentligen, för han lär ju ha ett liv utanför datorn som alla andra (? ;) *har jag? :o * ) har...

men ag håller faktiskt med TS om att tanken är god, och jag skulle gärna vilja bidra, om Gunnar vill.

Jo, igår var det en smula segt här, märkte jag också. I vanliga fall måste jag ha tur eller något, för det brukar alltid gå hyffsat fort :p

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Reklamera häst
  • Muskelbristning

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka