Alltså jag har fått en trofe. Vad innebär det o jag ser inte ens hur den ser ut. Så vad är poängen :banghead:
De har inget utseende, det är bara ett namn. För varje trofé får man en viss poäng som i sin tur resulterar i titeln (exempelvis Galaxhoppare). Gå in på din profilsida och klicka på trofépoäng under din avatar så får du upp en lista på troféerna du fått.

De har inget utseende, det är bara ett namn. För varje trofé får man en viss poäng som i sin tur resulterar i titeln (exempelvis Galaxhoppare). Gå in på din profilsida och klicka på trofépoäng under din avatar så får du upp en lista på troféerna du fått.
Jasså på så sätt :meh:. Kommer man snabbare upp sig i hierakin med trofeer än att försöka skriva upp sig

Alla poäng går via troféer, man får troféer för inläggsmängden också, så systemet är helt omgjort.
För att komma upp mig ordentligt säg då att jag skriver typ 17000 inlägg. Hur många trofeer måste jag få av andra för att komma upp mig på samma nivå som 17000 inlägg? Det är ju ganska tidsödande att skriva 17000 än att låta andra bara ge mig trofeer

För att komma upp mig ordentligt säg då att jag skriver typ 17000 inlägg. Hur många trofeer måste jag få av andra för att komma upp mig på samma nivå som 17000 inlägg? Det är ju ganska tidsödande att skriva 17000 än att låta andra bara ge mig trofeer
Du får inga troféer av andra. Du får troféer av att skriva inlägg, motta gillanden och genom att vara medlem länge, bl.a. Klickar du på ditt namn och väljer trofépoäng så ser du vilka troféer du fått och därifrån kan du klicka vidare till "visa alla tillgängliga troféer" för att se alla som finns och hur många poäng de olika ger.

Du får inga troféer av andra. Du får troféer av att skriva inlägg, motta gillanden och genom att vara medlem länge, bl.a. Klickar du på ditt namn och väljer trofépoäng så ser du vilka troféer du fått och därifrån kan du klicka vidare till "visa alla tillgängliga troféer" för att se alla som finns och hur många poäng de olika ger.
Så här står det: Du har fått en trofee, någon gillar dig. Alltså har jag väl fått en trofee av någon här som gillar mig. Efter det har jag fått massor med gillanden men inga fler trofeer :mad:

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
Tjatter Vad är de bästa tips som du har fått från Bukefalos? Mina är hårolja och deodorant under brösten.
Svar
17
· Visningar
774
Senast: kolblakkur
·
Bukefalos Såhär gör bukefalos jätteofta för mig. Många gånger måste jag också uppdatera sidan innan jag kan lägga in bilder eller posta, men det...
Svar
8
· Visningar
794
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama