Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De har inget utseende, det är bara ett namn. För varje trofé får man en viss poäng som i sin tur resulterar i titeln (exempelvis Galaxhoppare). Gå in på din profilsida och klicka på trofépoäng under din avatar så får du upp en lista på troféerna du fått.Alltså jag har fått en trofe. Vad innebär det o jag ser inte ens hur den ser ut. Så vad är poängen
Jasså på så sätt . Kommer man snabbare upp sig i hierakin med trofeer än att försöka skriva upp sigDe har inget utseende, det är bara ett namn. För varje trofé får man en viss poäng som i sin tur resulterar i titeln (exempelvis Galaxhoppare). Gå in på din profilsida och klicka på trofépoäng under din avatar så får du upp en lista på troféerna du fått.
Alla poäng går via troféer, man får troféer för inläggsmängden också, så systemet är helt omgjort.Jasså på så sätt . Kommer man snabbare upp sig i hierakin med trofeer än att försöka skriva upp sig
För att komma upp mig ordentligt säg då att jag skriver typ 17000 inlägg. Hur många trofeer måste jag få av andra för att komma upp mig på samma nivå som 17000 inlägg? Det är ju ganska tidsödande att skriva 17000 än att låta andra bara ge mig trofeerAlla poäng går via troféer, man får troféer för inläggsmängden också, så systemet är helt omgjort.
Du får inga troféer av andra. Du får troféer av att skriva inlägg, motta gillanden och genom att vara medlem länge, bl.a. Klickar du på ditt namn och väljer trofépoäng så ser du vilka troféer du fått och därifrån kan du klicka vidare till "visa alla tillgängliga troféer" för att se alla som finns och hur många poäng de olika ger.För att komma upp mig ordentligt säg då att jag skriver typ 17000 inlägg. Hur många trofeer måste jag få av andra för att komma upp mig på samma nivå som 17000 inlägg? Det är ju ganska tidsödande att skriva 17000 än att låta andra bara ge mig trofeer
Så här står det: Du har fått en trofee, någon gillar dig. Alltså har jag väl fått en trofee av någon här som gillar mig. Efter det har jag fått massor med gillanden men inga fler trofeerDu får inga troféer av andra. Du får troféer av att skriva inlägg, motta gillanden och genom att vara medlem länge, bl.a. Klickar du på ditt namn och väljer trofépoäng så ser du vilka troféer du fått och därifrån kan du klicka vidare till "visa alla tillgängliga troféer" för att se alla som finns och hur många poäng de olika ger.