Depp depp depp. Totalt ihop-deppad. Livet går på i samma tristess hela tiden, inga utmaningar. Bara samma gamla vanliga tugg, dag ut och dag in. Jag har egentligen jättemycket att göra med hus och trädgård och allt men när jag kommer hem från jobbet är det som om all luft gått ur och kvar är bara tristess. Jag försöker ta tag i saker men det går inte. Jag i princip ställer mig och stirrar på det som behöver göras och kommer inte för mig att göra något alls.
Jag vet inte vad jag ska göra.
Byt jobb? Ja, jag söker alla jobb som verkar intressanta. Hittills kammat noll på den strategin.
Men gör något kul istället då? Ja, jag försöker det med. Jag knallar in i syrummet och sätter mig och stirrar in i väggen. Längre kommer jag inte.
Sök hjälp! Javisst, så de kan börja mixtra med ännu fler mediciner som mest ger biverkningar och väldigt liten effekt. Dessutom måste jag då ta ledigt från jobbet och det har jag inte råd med.

Men skit i det då? Ja, det tror jag att jag gör.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok ..... Ungefär april-juni är de månader som jag tycker det känns bra på jobbet. Jag tror att det beror på att dagarna då börjar bli...
Svar
0
· Visningar
368
Senast: Takire
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 168
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag börjar bli lappsjuk av att bara vara på "Steg till arbete" mån-fred för föreläsningar, anteckningar, diskussioner, pappersifyllande...
Svar
1
· Visningar
407
Senast: IngelaH
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Och mitt livs historia, fortsätter.... för att ingen ska ta illa åt sig och börja diskutera om hur elak, dum och otrevlig jag är, så...
Svar
0
· Visningar
481
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Mineraler
  • Dressyrsnack 17