Trimväska till hund

igbest

Trådstartare
Jag har letat efter en trimväska till min hunds trimgrejer men hittar bara stora lådor att ha grejerna i och jag tycker att de är för stora. I går när jag for på utställning slängde jag bara ner de trimverktyg jag skulle ha med mig i sidofacket på väskan som skulle med men jag tyckte att det blev rörigt.
Hur gör ni som har trimras? Har ni en stor sån där låda (http://www.mamut.net/controls/shop/shops/12/3/default.asp?wwwalias=satchmosbutik&gid=91) man kan köpa eller har ni hittat något mindre smidigare någonstans. Eller finns det någon som har tillverkat någon egen typ av trimväska?

Sv: Trimväska till hund

finns tygvarianter också, som tex den här
HC%20Syatelje%20058(1).jpg

jag har en liknande från agria som funkar bra när jag trimmar hemma, och den borde rimligen funka lika bra på utställningsplatsen, men man ska helst ha något att hänga upp den i, lättare att komma åt rätt fack då, och inte välta ut resten av kammarna och saxarna osv på backen

har själv aldrig den med på utställningar iom att jag bara behöver ha med en kam och en karda, finns tillräckligt med andra grejer att släpa på ändå :D

jag har en liknande från agria som funkar bra när jag trimmar hemma, och den borde rimligen funka lika bra på utställningsplatsen, men man ska helst ha något att hänga upp den i, lättare att komma åt rätt fack då, och inte välta ut resten av kammarna och saxarna osv på backen

Kan man köpa en sån från Agrias hemsida eller är det bara när de är ute på utställningar. Du har möjligtvis ingen bild på hur den ser ut på insidan :)

Jag har ingen trimras, men behöver ha med gummikarda och fårskinnsvante och lite annat sånt. Jag har en ryktväska från Hööks till Billys utställningsgrejer, den är skitbra med alla fack :idea:

710005_02.jpg

jag fick min av min uppfödare, tror hon fick den från agria breeders club, men jag vet att jag har sett dem tillsalu på utställningar också.

har tagit bilder, men av någon anledning går de inte att länka till... mycket irriterande, och jag kan fasen inte beskriva den i ord :) jag får återkomma, om inte någon annan har en bra bild åt dig.

Den såg ju väldigt bra ut! Jag har en liknande men med färre fack och den är helt ok men jag skulle vilja ha snäppet större, som din.

TS; SKK har en stor trimväska i sin väskserie, den är stor och rymlig och min kompis som har den är jättenöjd men jag tycker att den är lite för stor.
Det är ju det där att grejerna skall få bra plats men att den inte blir för otymplig att släpa på (jag trimmar inte hemma utan åker till hundklubben och gör det).

Liknande trådar

Hundavel & Ras Om ett år ungefär har jag planer på att skaffa min första egna hund. Jag är vid det tillfället 20 år, boendes ensam i lägenhet, pluggar...
Svar
0
· Visningar
771
Senast: isafore
·
K
Övr. Hund Jag letar efter en bra ryggsäck för att bära hund i, en italiensk vinthund på ca 3 kg. Jag letar absolut inte efter någon accessoar utan...
Svar
12
· Visningar
9 067
Senast: Kaaarin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10