Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det finns en triangel under ditt användarnamn till vänster och den använder ni om ni ser något inlägg/tråd som inte håller sig till reglerna m.m.
När du skickar en sådan så får vi moderatorer den via mail och kan åtgärda.
Vi är väldigt tacksamma när ni använder den MEN det är inte alltid vi har samma åsikt och kanske därför inte gör något åt det - men oftast är vi av samma åsikt.
Ok, tack. Jag surfar oftast runt på buke utan att logga in, och då syns visst inte triangeln, men nu när jag är inloggad så ser jag vad du menar. Finns det förresten någon sammanställning av reglerna någonstans eller är det vanligt sunt bondförnuft som gäller?!
När du blev medlem, bockade du i en ruta där du på heder och samvete godkände bukefalos regler. Och innan man godkänner några reger på internet, bör man läsa igenom de reglerna och riktlinjerna noga.
Tänk om reglerna på någon sida, som ser intressant ut, innebär att en viss summa, kommer dras från telefonkort, eller annat konto varje månad. Och nej, så är INTE fallet med Bukefalos-forum. Men det kanske är någon annan viktig regel, som du har missat.
Jag skulle då ALDRIG våga bli medlem på en sida, utan att läsa vilka regler det är tänkt att jag ska godkänna.
Men reglerna finns längst ner på varje forumsida, så även på denna
Tack för hänvisningen till reglerna. Jag vågar inte heller godkänna något jag inte kan stå för eller inte ens vet vad det innebär så naturligtvis läste och accepterade jag då jag blev medlem, och jag känner ju också igen innehållet nu när du visat mig var reglerna finns. Nu har jag uppdaterat mig på dem.
Mvh macan
Skola & Jobb Men det blir ju en till hemsk hotellnatt :( håller med om att jag hellre åker hem samma dag. (men uhm vårt jobb har nog inte koll på de...
Hundavel & Ras Det måste ju dock vara en skillnad på att fysiskt behöva trycka upp näsborrarna för att öppna luftpassagen, jämfört med att den alltid...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.