Trianglat inlägg

Sv: Trianglat inlägg

Det finns en triangel under ditt användarnamn till vänster och den använder ni om ni ser något inlägg/tråd som inte håller sig till reglerna m.m.
När du skickar en sådan så får vi moderatorer den via mail och kan åtgärda.

Vi är väldigt tacksamma när ni använder den MEN det är inte alltid vi har samma åsikt och kanske därför inte gör något åt det - men oftast är vi av samma åsikt.

Ok, tack. Jag surfar oftast runt på buke utan att logga in, och då syns visst inte triangeln, men nu när jag är inloggad så ser jag vad du menar. Finns det förresten någon sammanställning av reglerna någonstans eller är det vanligt sunt bondförnuft som gäller?!

När du blev medlem, bockade du i en ruta där du på heder och samvete godkände bukefalos regler. Och innan man godkänner några reger på internet, bör man läsa igenom de reglerna och riktlinjerna noga.

Tänk om reglerna på någon sida, som ser intressant ut, innebär att en viss summa, kommer dras från telefonkort, eller annat konto varje månad. Och nej, så är INTE fallet med Bukefalos-forum. Men det kanske är någon annan viktig regel, som du har missat.

Jag skulle då ALDRIG våga bli medlem på en sida, utan att läsa vilka regler det är tänkt att jag ska godkänna.

Men reglerna finns längst ner på varje forumsida, så även på denna

Cookies, regler & FAQ

Med vänliga vinterhälsningar

IngelaH
Också en tacksam moderator

Tack för hänvisningen till reglerna. Jag vågar inte heller godkänna något jag inte kan stå för eller inte ens vet vad det innebär så naturligtvis läste och accepterade jag då jag blev medlem, och jag känner ju också igen innehållet nu när du visat mig var reglerna finns. Nu har jag uppdaterat mig på dem.
Mvh macan

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
501
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
488
Senast: Krålus
·
Tjatter Vad är de bästa tips som du har fått från Bukefalos? Mina är hårolja och deodorant under brösten.
Svar
17
· Visningar
774
Senast: kolblakkur
·
  • Fråga Fråga
Bukefalos Jag kan av någon anledning inte formatera text om jag gör inlägg från mobilen. Inte heller lägga till en bild för hela menyraden för...
Svar
2
· Visningar
1 713
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama