Tretorn Advance

_jullan_

Trådstartare
Mamma (:O) vill att jag ska köpa ett par Tretorn Advance, men problemet är att jag behöver storlek 41 men då är vadvidden 38,5 och jag har vadvidden 34. Är det kört för mig att skaffa ett par tretorn då eller? För det går väl inte att måttbeställa?:confused:

Sv: Tretorn Advance

Men har du testat ett par?
Dom ska ju gå att dra åt massor, du kanske kan ha den vadvidden på "det innersta" eller vad man ska säga? :)

Säker på att det inte går att måttbeställa? Det går på andra ridstövlar som jag kollat på. Annars går det kanske att dra åt som Fashionistan skrev.

Lycka till:)

Säker på att det inte går att måttbeställa? Det går på andra ridstövlar som jag kollat på. Annars går det kanske att dra åt som Fashionistan skrev.

Lycka till:)
Jag tror inte att Tretorn går att måttbeställa.

TS. Många andra stövelmärken (som kommer hålla mycket längre än
tretorn) går att måttbeställa. Kostar inte mycket mer än ett par nya tretorn heller :)

Ja, Tretorn är en oerhört skön stövel! (har själv ägt två par). Men de gick sönder, en vecka gamla. Då efter andra paret blev jag så förbannad på dem att jag krävde pengarna tillbaka. Lägg till lite pengar och köp en gedigen märkesstövel :) Du tjänar på det i längden :D

Liknande trådar

Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
334
Senast: Pegasus63
·
Utrustning Okej kära Buke! Behöver lite hjälp från bikupan! Ny hästisen har visat sig vara smack på exakt mellan två storlekar i grimmor och...
Svar
6
· Visningar
555
Senast: Oknytt
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 672
Senast: Squie
·
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
23
· Visningar
2 325
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar