JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Tre OS-ryttare rider på Elmia
Moderator
Hästnyheter
På höstlovet är det dags för Jönköping Horse Show och flera ryttare från det svenska OS-laget kommer att vara på plats.
Hästnyheter
Unghästarna fortsätter ha en central roll vid Elmia Scandinavian Horse Show. Nu har möjligheten att börja kvala till unghästklasserna...
Hästnyheter
Nu finns listor ute över kvalade hästar, ryttare och ekipage i hoppning till Elmia Scandinavian Horse Show. Alla kvalificerade hittar du...
Hästnyheter
Elmia Scandinavian Horse Show går in på sitt tredje år och går i år av stapeln 10-14 oktober. De unga hästarna får även i år en central...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Tack. Jag får se. Vi har en känsla att nog är nog nu. Fast jag inte vill. Hon tycker inte det är roligt längre. O 17 år. Ska hitta nån...
Hippocampus
19 minuter sedan
Svar: 1 134
Visningar: 66 545
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Har haft nån enstaka gräslig valp på mina 25 år av eget hundägande. Majoriteten har varit lätta och relativt beskedliga. Fördelen är att...
Bulldoozer
Idag kl 05:28
Svar: 793
Visningar: 55 083
Hund
Kastrering av tik - erfarenheter?
Hundhälsa Jag har haft/har tre tikar som har kastrerats, alla efter första löpet. En vanlig kastrering där livmodern tas ut. Två av stor ras (40+)...
Buzzter
Igår kl 22:47
Svar: 12
Visningar: 354
Hund