Travforumets indelning

Indyhope

Trådstartare
Varför är det en ny indelning på trav?
Tycker det blev väldigt rörigt efter det. Varför ska avel, utrustning, gnägg med mera ligga under samma kategori? Är man mest intresserad av t ex avel så är det svårt att hitta rätt bland alla trådarna under rubriken "Att ha travhäst".

Jag förstår att det blir många forum här på buke, men det bör inte heller vara för få så att det blir rörigt. Känns väldigt rörigt på trav och inte alls lika användarvänligt som det var förut. Då fick man en snabb överblick om i vilka trådar det fanns nya inlägg bara genom att gå in på forumet "trav". Nu tar det en kvart att överhuvudtaget hitta de trådarna man är intresserad av.

Ju mer uppdelat, desto lättare att hitta.

Senast ändrad:
Sv: Travforumets indelning

Det är endast ett forum mindre inne på trav.
Utrustning och avel har slagits ihop till; Att ha travhäst.

Ja, men det står att detta ska ligga under forumet "Att ha travhäst":

"Om avel, utrustning, vård, foder, hantering och annat icke tränings- och tävlingsrelaterat."

Det är mer än bara avel och utrustning. Känns rörigt att ha allt detta under en och samma kategori.

Ena dagen så gnälls det över för mycket underforum, när det sedan tas bort några, så gnälls det över det...

:rofl::rofl::rofl:

jag gnällde förut då et blev flera men nu ahr jag vant mig vid det och varför hålla på o tjorva till allt hela tiden kan det inte få vara om det varit och fortsätta med det. man blir ju ara frustrerad då allt flyttas hela tiden!

Bara att gilla läget och vänja sig tror jag... Även om jag också tyckte det var synd att det blev ihopslaget.

Vi får bläddra mer helt enkelt på sidorna. :idea:

Vi måste vara snälla nu. Annars kanske Gunnar flyttar travaveln till dressyrforumet..:eek::eek:;)

AM

Jag har helt klart förståelse för att man blir irriterad när saker och ting ändras på hela tiden. Även om det väl var ett tag sedan senaste större ändring.

Som jag ser det vill jag prova något ett tag innan jag gör en ändring. Alltså tog jag inte bort alla underforum under grenar när folk senast var irriterade pga det.
När vi nu testat en längre tid fanns det anledning att ändra lite för att förbättra.
Om något inte fungerar riktigt bra och användare kommer med åsikter om det försöker jag sammanställa åsikterna och göra någon form av förbättring. Även om alla inte kommer vara nöjda.

Många blir irriterade av förändring, så det enklaste kanske skulle vara att låta bli att ändra på saker.

Bukefalos kanske då skulle se ut ungefär så här:
http://web.archive.org/web/19981205201752/www.stallet.com/

Vilket i och för sig säkert inte är så illa. Dock är det mer troligt att det hade sett ungefär så här:
http://www.gunnars.pp.se

Får ni inte upp något? Just det ;)

Ta nu inte detta för allvarligt :) Det gör inte jag ;)

Jag tycker att travforumet var MYCKET bättre innan då det var uppdelat i avel, utrustning. Tycker till o med de kunde finnas en för foder.
Nu är det ju helt rörigt när allt slagits samman!
Minns ni inte så mycket positiva svar ni fick när ni gjorde dessa uppdelningar i forumet för ett par månader sen??

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Idag för 25 år sedan lades dessa sidor som numera heter Bukefalos.se för första gången ut på internet. Det har för det mesta varit...
Svar
5
· Visningar
22 161
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Forumen kommer den närmsta tiden flyttas till samma kategori för att förenkla navigeringen mellan olika delar av Bukefalos. Några av de...
13 14 15
Svar
295
· Visningar
14 555
·
Bukefalos Många, jag också, anser att det är positivt med trådar som har bra informativa rubriker som gör att man snabbt och lätt hittar ämnen som...
Svar
8
· Visningar
1 621
Senast: mandalaki
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Nu börjar det väl strax bli dags att sluta räkna. 22 år sedan starten 14/5 1996. Den största uppdateringen som skett det senaste året...
Svar
0
· Visningar
1 807
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Adventskalendertråden 2024

Hund, Katt, Andra Djur