Trådar som försvinner...

eliis

Trådstartare
Om en tråd inte får svar tas den bort?

Har nämligen skapat två olika trådar idag. (En om hästbloggar i Gnägg och en om tips när man ordnar ett klubbmästerksap i Tävling) Är rätt så säker på att de hamnade i rätt forum, inte var stötande eller bröt mot forumsreglerna. Skulle kolla om de fått svar, men hittade inte trådarna...

Sv: Trådar som försvinner...

Typ allt som har med bloggar att göra är inte tillåtet på Buke så den är nog borttagen.

Jaha, okej, vet du varför? Har för mig att det fanns en tråd på senior om bloggar...

Vad det handlar om är att reklam för egna eller andras hemsidor genom ex.vis länkar inte är tillåtet på forumsidorna.

Tipsa om den typen av sidor, ex.vis hästbloggar är helt ok under Hästlänkar.

Vet inte exakt vad den andra tråden handlade om, men om det var att efterfråga hjälp med en skoluppgift så brukar vi anse att man passerat gränsen för vad vi anser lämpligt på sidorna.

Jag hittade din dressyrtävlingstråd, den hade hamnat lite snett.

Jag har nu lagt in den under Dressyr-forumet.

Liknande trådar

Samhälle Jag tycker det är en intressant och framför allt viktig fråga för landets framtid vad som händer inom SD, men vill inte att ett sådant...
Svar
9
· Visningar
1 275
Senast: Smoothi
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
4 229
Senast: skiesabove
·
Hästmänniskan Gjorde ett konto här enbart för att få lite svar på saker jag går och klurar på! Jag hoppas att tråden ligger på ett passande forum :)...
Svar
7
· Visningar
1 316
Senast: Zpunk
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 113
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar