95johsv
Trådstartare
Måste köpa ny torktumlare, funderar på vad man ska ha? Jag har sedan jag köpte ny tvättmaskin sagt att jag vill ha en torktumlare med ånga så jag kan fräscha upp kostymer, ull och silke enkelt. Det fanns inte till vettig peng men började komma då. Men nu verkar det som denna funktion inte längre är vanlig i just torktumlaren utan i tvättmaskinen, och inte ens vanlig där.
Tvättmaskinen är nu 14 år, bör jag satsa på att köpa nytt både ock? Vad jag behöver är snabb uppfräschning av känsliga material, kunna tvätta underkläder och lakan, badlakan i hygientvätt, helst kunna köra ”allergitvätt” alltså bli av med pollen, djurallergener enkelt. Har en del nya allergier själv, och dessutom allergiska människor i familjen. Alla tvättkriterier klarar nuvarande tvättmaskin utom då uppfräschningen med ånga.
Pris spelar ingen roll på förslag, inte i första steget iallafall
Tvättmaskinen är nu 14 år, bör jag satsa på att köpa nytt både ock? Vad jag behöver är snabb uppfräschning av känsliga material, kunna tvätta underkläder och lakan, badlakan i hygientvätt, helst kunna köra ”allergitvätt” alltså bli av med pollen, djurallergener enkelt. Har en del nya allergier själv, och dessutom allergiska människor i familjen. Alla tvättkriterier klarar nuvarande tvättmaskin utom då uppfräschningen med ånga.
Pris spelar ingen roll på förslag, inte i första steget iallafall