Top Dog Walle!!

H

humlanotrocadero

Träffade honom på gatan nyss (söt underbar adjektiven räcker inte till), förstod inte att det var han förens hans matte berättade det:love:

Listen, han kommer tvåa i TOP DOG! det berättade hon stolt!

Vem som komemr etta berättade hon oxå men det får förbli en hemlighet...:smirk:

Sv: Top Dog Walle!!

Det är ju därför som jag tittar på Top Dog, bara för Walle´s skull, det är ju "min" ras,
(skall köpa en till sommaren:banana: :banana: ).
Nu försvann lite av spänningen , men det gör inget för jag är jätteglad för att han kom tvåa, :bump: :bump: .

Finns inga underbarare hundar :love: :love:

Är du 100% säker på att hon inte drev med dig? :angel:Dom brukar ju ha inskrivet i kontrakt att dom inte får berätta och att dom får böta om dom berättar. :eek:

Men vi får hoppas att det stämmer!:bump:

Jag har inte sett Top Dog så vad är walle för ras? :P

Det var inte kvinnan som är med på TV som var ute med honom utan hans andra matte, hon hade två st bassettar! gud så underbara!

Nej hon drev inte med mig.. hon var nog så i gasen ivrig för att han just kommit tvåa att hon inte kunde hålla sig från att berätta! :love:

Jag ska få en basset så fort vi flyttar till större, tills dess får jag nöja mig med mina perserkatter o hästen :love:

humlanotrocadero skrev:
Det var inte kvinnan som är med på TV som var ute med honom utan hans andra matte, hon hade två st bassettar! gud så underbara!

Nej hon drev inte med mig.. hon var nog så i gasen ivrig för att han just kommit tvåa att hon inte kunde hålla sig från att berätta! :love:
oops, nu berättar du ju vem som kom tvåa:angel:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp på vintern
  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka