tömkörning?

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare slayer
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 045
S

slayer

hej allihop. jag tänkte börja tömköra min häst lite, bara för muskeluppbyggnadens skull. hur gör man?

ha det

slayer

Sv: tömkörning?

Ta ut en tränare, det är jättesvårt att beskriva på nätet såhär.
Det är också mycket lättare att förstå när nån kan visa på plats

Det finns ett häfte om tömkörning som är bra, minns bara inte vem som skrivit det. Köp det!

Håller med, ta hjälp någon gång i början för det kan gå illa om man gör fel!

Lycka till!

halvt knapplån

Anders Eriksson?

Häfte kanske han också gjort? det har jag inte sett, men däremot en film om tömkörning som är mycket bra! rekommenderar den, finns lite annat smått och gott på den också. rekommenderas :banana:

ta hjälp av någon som KAN tömköra, det är en konst som inte är den lättaste. Anders Eriksson håller f.ö. mycket kurser. Gå ihop ett gäng och ta ut honom :idea:

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag har precis köpt en häst på 6 år. Jätte lugn och snäll att rida, kommer om ett tag. Han behöver bygga lite mer muskler pga inte...
Svar
16
· Visningar
1 446
Senast: Edla
·
Träning Hej, Har letat & letat efter någon form av träningsresa. Jag tänker som upplägg att det erbjuds boende, med frukost eller samtliga...
Svar
1
· Visningar
445
Senast: Jeps
·
Träning Hej Jag har ett problem med en häst som jag har börjat träna. När jag longerar honom så lyssnar han perfekt på mig i höger varv, han...
Svar
1
· Visningar
417
Senast: Edla
·
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 398
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka