tömkörning/inkörning av häst

D

d_ressyrtjejer

hur gör man, om man vill köra in sin häst.

vet någon om någon bra tömkörningskurs i närheten av stockholm. skulle jätte gärna vilja köra in min pojke i sommar eller kanske redan nu!!!:)

Sv: tömkörning/inkörning av häst

Anders Eriksson på Rockelstad är en klippa! Du hittar honom på www.stallrockelstad.se eller 0157-32122. Lycka till! Hoppas att du får lika mycket nytta och glädje av att jobba din häst i töm som jag har haft.

oki.. tack så mycket ska gå in där och kolla...!! tack tack

Kika på körforumet, det brukar dyka upp sådana här trådar där ibland. Använd sökfunktionen!:idea:

Liknande trådar

Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
536
Senast: MiniLi
·
Träning Hej! Min dotter och hennes kompis vill så gärna bada med hästen men jag börjar bli tveksam på om det börjar bli för kallt? Vad tycker...
Svar
9
· Visningar
1 038
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 638
Senast: Freazer
·
Träning Hej! Jag ska köpa en häst som stått i ca 1 år pga privata anledningar hos ägaren. Den är riden kanske 5-10 ggr under ett år och lite...
Svar
19
· Visningar
1 674

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka