Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Någon som kan ge bra råd på hoppsadel. Ej flatback då min rygg inte fixar det. Måste vara bred i kanalen o ha cutback.
Hur är kieffer är den mjuk i sätet?
Jag har en underbar John Withaker sadel. Den är väldigt mjuk och skön att rida i. Den kostar dock 23.000 men jag kan säga att den är värd varenda krona.
hehe...du vägrar verkligen att ha hästar som e "normala" eller djur över huvudtaget...
men d e bra...hejjar på dig...
varför vara som alla andra??
d finns d ju så många andra som e...
Min Kieffer är mycket mjuk och behaglig att rida i! Annars har jag även en Henri de Rivel sadel som är jättebekväm att rida i! Dessutom tycker jag att Henri de rivel verkar vara en sån sadel som ligger bra på de flesta hästar!!! Har provat min på både mitt fullblod, mitt halvblod och på en travare och den låg lika bra på alla 3...
Hmmm...
min erfarenhet av Henri de rivel är helt tvärtom...
hade jättesvårt att hitta en häst den passa på...
svårsåld var den oxå...eftersom den inte passade på nån...
Vad har du för en kieffer??? *nyf* är så himla insnöad på det just nu.. Verkar nämligen somom det skulle kunna vara en sadel som passar både mig o häst.
Kropp & Själ Jag måste gjort något knasigt när jag testade Puritos solskydd med centella tidigare, för nu har jag använt det flera gånger och varken...