Tips på tackpresent

SkorpSmulan

Trådstartare
Jag ska åka bort och min eminenta medryttare ska ta hand om alla mina hästar i en vecka.
Hon är alltid en guldklimp och otroligt uppskattad vilket jag såklart talar om för henne men jag brukar även ge nån present ibland och förra julen fick hon ett presentkort på hööks.

Nu skulle jag vilja ge henne något jättebra som inte är presentkort men det är lite svårt då jag inte känner henne så jättenära personligt.
Kom med tips. :)
 
Jag ska åka bort och min eminenta medryttare ska ta hand om alla mina hästar i en vecka.
Hon är alltid en guldklimp och otroligt uppskattad vilket jag såklart talar om för henne men jag brukar även ge nån present ibland och förra julen fick hon ett presentkort på hööks.

Nu skulle jag vilja ge henne något jättebra som inte är presentkort men det är lite svårt då jag inte känner henne så jättenära personligt.
Kom med tips. :)

Biljetter till SIHS.
 
Jag gillar att få Många småsaker. Hade blivit jätteglad över en korg med tidningar. Choklad. Strumpor. Oliver. Ost. Ja du förstår :)
Lite sådär att bli tio år och få polluxpaket igen :)
Annars uppskattar jag presenter som håller. Tidningsprenimeration. Presentkort på kryssning. Biobiljetter .
 
Jag ska åka bort och min eminenta medryttare ska ta hand om alla mina hästar i en vecka.
Hon är alltid en guldklimp och otroligt uppskattad vilket jag såklart talar om för henne men jag brukar även ge nån present ibland och förra julen fick hon ett presentkort på hööks.

Nu skulle jag vilja ge henne något jättebra som inte är presentkort men det är lite svårt då jag inte känner henne så jättenära personligt.
Kom med tips. :)

En härlig julkorg med ett par olika hästtidningar, ett bra Amarone, tryffelsalami, parmesan, balsamicopärlor, choklad osv! Gå loss och lyxa till det, man får en del gott för runt 1500kr :d
 
Biljetter till annat hästevenemang (inte SHIS då:D) eller till nån clinic? När du är på SHIS: köp nån go fleecetröja till henne eller ett schabrak och brodera in hennes/ hennes hästs namn. Kul och personligt:)
 
Jag ska åka bort och min eminenta medryttare ska ta hand om alla mina hästar i en vecka.
Hon är alltid en guldklimp och otroligt uppskattad vilket jag såklart talar om för henne men jag brukar även ge nån present ibland och förra julen fick hon ett presentkort på hööks.

Nu skulle jag vilja ge henne något jättebra som inte är presentkort men det är lite svårt då jag inte känner henne så jättenära personligt.
Kom med tips. :)

Om hon är din medryttare så varför inte en privat ridlektion från någon bra A eller B-tränare inom den disciplinen ni rider.

/Lizzie
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 091
Senast: valy
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 455
Senast: Oh_really
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 895
Senast: TinyWiny
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 167

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp