Tips på hitta dagmatte!!

Lenis

Trådstartare
Hur har ni gjort? Min ska sluta dagvakta snart pga hastigt påkomna omständigheter, & jag får lite panik :eek: Har satt upp lappar vid närliggande hyreshus, kollat blocket, annonserat själv där.. tusan åxå, hade det inte varit i sthlm hade man ju kunnat anonnsera i den vanliga dagstidningen :crazy: Visst, har lite tid på mig, men det känns ändå olustigt.. vill inte ha honom på dagis om jag kan undvika, de flesta här har boxar, jättemånga hundar & ligger långt bort... Och många hundddagis e dessutom svindyra :( Så det är ett alternativ jag helst slipper.

Så jag tänkte bara höra om ni har nåt tips jag inte tänkt på?
 
Sv: Tips på hitta dagmatte!!

Hur har ni gjort? Min ska sluta dagvakta snart pga hastigt påkomna omständigheter, & jag får lite panik :eek: Har satt upp lappar vid närliggande hyreshus, kollat blocket, annonserat själv där.. tusan åxå, hade det inte varit i sthlm hade man ju kunnat anonnsera i den vanliga dagstidningen :crazy: Visst, har lite tid på mig, men det känns ändå olustigt.. vill inte ha honom på dagis om jag kan undvika, de flesta här har boxar, jättemånga hundar & ligger långt bort... Och många hundddagis e dessutom svindyra :( Så det är ett alternativ jag helst slipper.

Så jag tänkte bara höra om ni har nåt tips jag inte tänkt på?

Synd du inte bor i Jönköpings området.
Hade kunnat ställa upp som hundvakt.....
 
Sv: Tips på hitta dagmatte!!

annonsera på vovve.net åxå. sen har jag inga mer tips. men det finns väl rätt gott om dagmattar runt stockholm?
 
Sv: Tips på hitta dagmatte!!

Annonsera i din lokala tidning. Det ger resultat. När jag satte ut annons att jag var dagmatte ringde det i flera veckor. Många äldre vill gärna ha ett djur att bry sig om i sin ensamhet.
 
Sv: Tips på hitta dagmatte!!

Har inga tips tyvärr, mer än att fortsätta annonsera....


Synd att du bor där, jag är ledig hela dagarna och skulle gärna vara dagmatte!
 
Sv: Tips på hitta dagmatte!!

De flesta som vill passa hund häromkring verkar antingen vara väldigt unga = går i skolan & kan kvällar, eller tar de 150 per dag vilket t.o.m. är mer än lyxdagiset i centrala Sthlm!! :eek: (De tar strax över 2000/mån).

Min nuvarande tar 50 för halvdagar & 75 för hel, så jag e lite bortskämd :angel: Dessutom är hon kanon med hundar & passar bara några, så jag får nog ställa in mig på att hitta nån sämre.. attans!

Tack ändå ni som hade velat passa annars :banana:
 
Sv: Tips på hitta dagmatte!!

Nje, då har jag mina föräldrar i Habo, så då kan jag lika gärna åka dit :rofl:
Det var visst den stora nackdelen med att flytta till annan ort, alla underbara hundvakter hamnar för långt bort :(
Bara leta och skaffa sig nya.
 
Sv: Tips på hitta dagmatte!!

Vill också ha tips så puttar upp tråden lite :) Bor också i sthlm, har funderat på dagis men som du säger så är det ofta många hundar och burar =/
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp