Tips på djurbloggar/underhållande bloggar

Status
Stängd för vidare inlägg.

ASKAPLASKA

Trådstartare
Har säkert frågat efter sådana förr men nu har två och snart tre av mina favoritbloggare lagt av på grund av att deras djur blivit sjuka och t o m fått somna in:cry:

Försöker febrilt hitta nya underfundiga, inte alltför tunga och framförallt välskrivna bloggar att följa.
Alla med långa sammanhängande texter med mycket stavfel och särskrivningar går helt bort.

Får man inte skriva ut bloggadresser här får ni gärna PM:a mig:)

Har säkert frågat efter sådana förr men nu har två och snart tre av mina favoritbloggare lagt av på grund av att deras djur blivit sjuka och t o m fått somna in:cry:

Försöker febrilt hitta nya underfundiga, inte alltför tunga och framförallt välskrivna bloggar att följa.
Alla med långa sammanhängande texter med mycket stavfel och särskrivningar går helt bort.

Får man inte skriva ut bloggadresser här får ni gärna PM:a mig:)
*host* :angel: (ok..."djur" går kanske bort, men ändååååååååååååååååååååååå! :D )
...och jag vet ju vilken djurblogg som är min absoluta favorit!! :love::love:
Det är så otroligt trist när djur blir sjuka eller går bort...:(

Hehehe, googla på WTF evolution så kommer du till en Tumblr som är underbar :love:
HAHAHAHAAAA! Tackar, den ska följas!:D
Kan inte låta bli att tycka att en bild jag tog och la ut i min egen blogg i morse skulle passat in där:
20140812_094321_53e9f138e087c33900fcc4ef.jpg

Åh, jag ville starta en liknande tråd förut men trodde inte att det är OK? Är det alltså lugnt så länge alla PM:ar länkar istället för skriver ut dem i tråden?

@ullo

@niphredil ifrån reglerna:
"Diskutera inte enskilda personer, varken namngivna eller beskrivna så att någon förstår vem du menar. Likaså skall inte företag som är starkt förknippande med en eller ett fåtal personer diskuteras, då detta ofta leder till reklam för, personagrepp på eller smutskastning av dessa.

Reklam, annonsering och marknadsföring är inte tillåtet på forumet. Vill man marknadsföra, sälja eller efterlysa något kan detta göras på annonssidorna, länksidorna eller genom att köpa banner-plats på sidorna.

För att förenkla för de som söker svar på frågor skall frågan besvaras direkt i tråden, inte genom en länk till en annan plats. Länkar är dock tillåtna som en fördjupning efter ett uttömmande svar."

Så typ igentligen borde denna tråd nog stängas ner. För vi talar ju typ om enskilda personer när vi rekommenderar bloggar. Och det gäller att ingen rekommenderar sin egen blogg, för det vore reklam. Och att man inte länkar för svar med endast länk tas bort.

• Gilla
Reactions: Is
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka