Tillverkare av klätterträd?

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare KESO
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 882
K

KESO

Är det någon som vet vad tillverkaren heter som gör klätterträden till katterna?

Nähä, dom var visst "bara" grossister. Då vet jag inte, dom har massor av olika modeller på sin hemsida iaf, men som sagt, jag har sett träd som inte finns med där så minst 1 till finns.

Jag tycker bäst om tillverkaren som gör bland annatdet här .Tror de heter kattens No 1 eller något sådant. Rejälare än träden gibbon säljer, och man kan byta bara delen som är utsliten på trädet istället för att köpa helt nytt. Dock är de lite dyrare än andra.

Liknande trådar

Katthälsa Min snart 12-åriga siames fick sin första Solensiaspruta igår, för att han ogärna hoppar upp i säng, soffa och på stolar. Han har inte...
Svar
3
· Visningar
588
Senast: sthu
·
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
497
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 053
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Hej! Jag ska försäkra min katt men behöver då veta vad han är för färg. Vi ska göra besiktning snart men vill försäkra han innan det...
Svar
8
· Visningar
556
Senast: Filippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka