Vassi
Trådstartare
Skrället är en skrutthund igen Vi har varit och lämnat urinprov igår där dom ska kika efter tecken på Addisons och Cushings. Togs även ett blodprov där dom ska räkna röda- och vita blodkroppar. Jag vet att dom har massor att göra på djursjukhuset och vill helst inte ringa och jaga "i onödan" så vänder mig till allvetande bukeoraklet. Har ni tagit samma prover, och hur lång tid har det tagit att få svaren för er?
En del av mig tänker att det nog inte blir några tydliga diagnoser (den här gången heller) och att det kanske är därför vi inte fått svar än. Eller så är det prover som tar tid och det finns inte ens ett svar ännu. Det känns lite hopplöst kring det högt älskade måndagsexemplaret just nu och skriva här kändes som det minst dåliga alternativet.
En del av mig tänker att det nog inte blir några tydliga diagnoser (den här gången heller) och att det kanske är därför vi inte fått svar än. Eller så är det prover som tar tid och det finns inte ens ett svar ännu. Det känns lite hopplöst kring det högt älskade måndagsexemplaret just nu och skriva här kändes som det minst dåliga alternativet.