Thuja olja

alazzi

Trådstartare
Var kan jag köpa det? Fick bara tag i extrakt på mitt lokala apotek men jag skulle hellre vilja ha olja. Någon som kan tipsa om var det finns?

Sv: Thuja olja

Här till exempel http://www.apotheker-schaefer.de/

Sök på thuja öl. Det finns en massa nätförsäljare, men apoteken har ju kvalitetsgaranti.

Annars - jag har bett vårt lokala apotek ta hem ett par saker de inte hade i sortimentet, och de har fixat fram ett & annat åt mig. Kanske det går där du bor också, så du slipper frakten?

Liknande trådar

Hästvård Skrev för ett tag sedan om ett sto i vårt stall som fått ett föl som stoet vaktade extremt. Fick ett jättebra svar som ingav hopp vi har...
Svar
3
· Visningar
536
Senast: Görel
·
Hemmet Jag vill köpa en bubbelmaskin till vår son i julklapp, men jag hittar ingen vettig modell! Fick tipset om Power, men den verkar ha...
Svar
1
· Visningar
213
Senast: kamomillo
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 074
Senast: Niyama
·
Kläder & Bli fin Har fått ett GoGiftpresentkort som jag skulle vilja använda på Zalando, men jag hittar bara hur man köper/löser in deras presentkort...
Svar
5
· Visningar
536

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Snabbmat?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka