Hur svårt ska det vara att avsluta ett abonnemang egentligen? Jag sa upp mitt abonnemang i början av maj och fick en utbetalning av återstående abonnemangs period där de också har lagt på en uppsägningsavgift på 120 kronor Här har man betalt sin räkningar troget i över 20 år för någonting som de senaste tio åren fungerat sisådär och så ska man dessutom få betala för att säga upp det Plus att man ska betala 50 spänn för att lösa in den förbaskade avin
Inte nog med det trots att jag fått en slutfaktura så kommer det en ordinarie e-faktura med abonnemangsperiod april-juli men då det ska vara en månads uppsägning så ringde jag och härjade med dom och då visar det sig att mitt abonnemang inte alls är avslutat korrekt Men jag kunde lägga den fakturan åt sidan men döm om min förvåning när det nu dyker upp ytterligare en faktura för perioden juli - okt
Gör de så här i förhoppning om att folk utav bara farten snällt ska betala sin fakturor eller ska det vara så omständigt att avsluta ett abonnemang hos ett av de största telecom företagen vi har Fler som haft problem med att avsluta sina Telia abonnemang?
Inte nog med det trots att jag fått en slutfaktura så kommer det en ordinarie e-faktura med abonnemangsperiod april-juli men då det ska vara en månads uppsägning så ringde jag och härjade med dom och då visar det sig att mitt abonnemang inte alls är avslutat korrekt Men jag kunde lägga den fakturan åt sidan men döm om min förvåning när det nu dyker upp ytterligare en faktura för perioden juli - okt
Gör de så här i förhoppning om att folk utav bara farten snällt ska betala sin fakturor eller ska det vara så omständigt att avsluta ett abonnemang hos ett av de största telecom företagen vi har Fler som haft problem med att avsluta sina Telia abonnemang?